HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dő (4) pa dö dö (5) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

A batthyánys lét

én-életem 2009.12.07. 22:24

Idén már a 12. osztályt járom, immár negyedik éve, hogy a szigetszentmiklósi Batthyány Kázmér Gimnázium tanulói közé tartozom. És hogy miért szeretem? Általános iskola utolsó évében más vágyam sem volt, csak hogy felvegyenek ide. Úgy gondoltam, itt fogom megkapni a legtöbb lehetőséget ahhoz, hogy bekerülhessek a legjobb egyetemek egyikére. Akkor még nem gondoltam volna, hogy mennyi mindent fogok majd tanulni itt, még csak nem is sejtettem, milyen sok tapasztalatot fogok gyűjteni.

Most nemcsak a tanórák alatt megszerzett tudásra gondolok, hanem sokkal inkább az azokon kívüli programokra és elfoglaltságokra. És itt aztán ezekből nincs hiány, sokszor fennáll a bőség zavara. 
A legemlékezetesebb emlékeim egyértelműen az osztálykirándulásainkhoz fűződnek, amelyeket méltán nevezhetünk akár kiképzőtáboroknak is. Osztályfőnökünk híres a tréfás természetéről, így történhetett meg az, hogy már rögtön 9.-ben bedobott minket a mély vízbe. Szekszárdot látogattuk meg, amihez kapcsolódóan kaptunk négyfős csoportonként egy feladatlapot plusz egy térképet Egerről. Ahhoz képest, hogy én addig azt állítottam magamról, hogy pocsék a tájékozódó képességem és bárhol el tudok tévedni, egész jól eligazodtunk Szekszárdon, és csak több órával később vettük észre, hogy ehhez egy másik város térképét használtuk.
Tavaly tavaszi háromnapos kirándulásunkon sátorozni mentünk a világ végére. Mivel még azelőtt soha nem aludtam sátorban, kicsit félve álltam hozzá. Az alvótársam szintén kezdő volt, ehhez képest sikerült életünk legelső sátorállítása, külső segítség nélkül…néhány óra alatt.
Áprilisban részt fogok venni iskolánk rengeteg külkapcsolatainak egyikében, Angliába készülünk két hétre nyelvet gyakorolni és megismerni ezt a csodálatos országot, látványosságait és kulturális életét. A látogatásunk végére talán azt is meg fogom tudni, hogy az angol rendőrséget miért pont Scotland (=Skócia) Yardnak hívják.
Már csak azért is megérte ide járni, mert egy életre megtanultam helyesen leírni azt a szót, hogy Batthyány, ami első látásra talán könnyűnek tűnik, de nem az.
És a java még csak jövőre jön, amikor már végzős leszek. Szalagavató, szerenádok, ballagás, na meg az érettségik. Persze, hogy várom már az egyetemi életet, ehhez képest el se tudom képzelni, hogy minden reggel ne ide induljak el, vagy hogy ne ezt valljam az én iskolámnak.
Ha tíz év múlva megkérdezik, hogy hova jártam, hol tanultam, csak annyit mondok majd, hogy én batthyánys voltam, vagyok és leszek.

Csabai Erika
12.c

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr121581912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása