HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dő (4) pa dö dö (5) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) színezd (26) szinezd (3) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Elég volt!

én-életem 2010.07.26. 20:09

Elég volt

Az ösztön szava csábít szíved zaja
Dobban, (m) ámorban jár, mert tuti széplány
És táncot indít ringó vággyal testedben-lelketlen!

A hűséged csalárd, tudtad, enyém volt, nekem járt
Fogadkoztál, hogy testünk egy pár
És nem kell félni, hisz senki nem húz (tép) szét.

Bridge:
Tudtam azt, hogy másként (másképp) lesz
Tudtam azt, hogy múló lesz
Tudtam azt, elbuksz majd, csúfos vég!

Refr:
Félrenéztél, félrelépnél, ha nem volnék, megtennéd.
Hát félreállok, mással járok, új út, új remény.
Félrenéztél, félrelépnél, nem tart vissza többé más
Én megértettem, másra vágyol, már nem fáj!

Gyógyír, kimondottan jó hír
Álmaimból megszűntél, és köddé lettél.
És napjaimból, perceimből eltűntél, hálám él!

Én élvezem életemet, boldogan, nincs gondom
Klassz élet vár, a múltam se fáj
Nem hiányzol, miért is várnék rád?

Bridge: 1* + Refr: 1*

Ha hívnál, én elfoglalt leszek.
És tudom azt, hogy most már többé, nem találsz rám,
by-by, s ég veled!

De jobb így, és nincsen folytatás
Hisz tudom jól, hogy lesz egy új, ki tőled többet ér! + refr.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr202178182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enikő Drága! Ez SZUPERR! Nagyon ügyes vagy! Drukkolok Neked! :)))
Tudod,hogy szeretem a dalszövegeidet-:)
Ez is nagyon jó! Szurkolok neked-:)
Nagyon szuper Enikő! Sok sikert! :)
Enikő,szuper vagy gratulálok,hajrááá!
Enikő! Szuper , gratulálok! És szorítok Neked!!!!!!!!!Megérdemled!Hajráááááááááááá!
Szgabriella
hajrááááá Enikő, nagyon jó lettt!!!!!!
Drága Enikő! Nemcsak a hangod csodálatos, de a szövegírásban is tehetséges vagy. Gratulálok és sok sikert kívánok Neked!
Szuper vagy drága Enikő!
Szenzációs lett, remélem a zsűri tetszését is elnyeri! Szorítok!!!
Gratulálok Enikő és sok sikert kívánok!!!
Kedves Enikő! Kívánok neked sok sikert!!!
Üdv:Tücsi
Nagyon szép! Sok sikert!!!!
Nagyon szép kedves Enikő!
Sok sikert kívánok!!
Üdv:András
Nagyon szép kedves Enikő! Gratulálok és sok sikert kívánok.
Üdv:András
Hajrá Enikő! :) Sok sikert! :)
Gratulálok Enikő! Kivánom hogy célba érj! Tetszik a szöveg!
Igazi mai téma, mai stílusban. Sok sikert Enikő!!!
Nagyon szép! Sok sikert!!!!
Nagyon szép! Sok sikert!!!!
Csodálatos Enikő!! Sok sikert!!!!!
Sok sikert Enikő!:)
Hajrá Enikő! Drukkolok Neked!
Mindent bele Enikő! Szurkolunk, mint vadállat!
Szia Enikő!
A hangod is szép, de a szövegírásban VERHETETLEN vagy!!!! SZURKOLOK
Puszi hegedmacs
Enikő! Remek a dalszöveged. Gratulálok és sikeres szereplést kívánok. Szurkolok Neked!
Üdv: Meryl Streep (tudod ki)
Szia Enikő!
Sok sikert! Szurkolok!
kicsinov
Hajrá Enikő ! Sok sikert!
Sok sikert Enikő!:)
süti beállítások módosítása