HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dö (5) pa dö dő (4) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Tóth Gabi: Elég volt....

én-életem 2010.07.28. 20:22

Tóth Gabi: Elég volt...

Írta: Szűcs Helena
Email: ilike46@citromail.hu

Bay Boy!

Előtted állok,
vad ritmusra várok,
lendüljön a karod,
Te is akarod....

Jó lesz a buli, nem lesz nyugi,
égnek már a lámpák.
Karjukat is rázzák,
lüktet a vérem, már baby..
Ma ne is várj,
mert jó a buli,
együtt tombolunk,
s vad lesz az éjszakám.

Ha mész, nem vársz, one frász.
Mert nem vagyok egyedül,
mindenki felhevül..
aki lát.

Dögös ruci, haj is tuti,
mi kell még, ne légy nyuszi.
Engedd el magad, időnk szalad,
dobhártyád szakad.

Elegem van már, ne vádolj.
Ha itt vagyok, vagy bár hol,
ez kell nekem, mert vad a lelkem,
kár, hogy fáj….

Ha unod, és nincs humorod
felfogod, mi a fontos?
A fényben állni…
dallamokkal szállni, éjjen át,
Bybyby!

 

Hív a zene,
de látlak még megbújva
a színfalak mögött, és csillog a szemed.
Légy jó fiú,
várj, míg halkul a dal.

Ígérem nem bánod meg,
mert veled megyek haza,
kérlek, legyél már kicsit laza.

Refr:

Kár a vád mi elhagyja szád,
gyötör a féltékenység.
Most búcsúz el,
hisz nem érdekel,
nincs közös holnap.

Mikor romba dőlnek az álmok
mint kártyavár az asztalon, omlik a jövő.
Ejtek egy könnyet,
senki se lássa, fájó a múlt.
Dalod örök…
szívemben muzsikál.

Kár a vád, mi elhagyja szád,
s gyötör a féltékenység.
Most búcsúzz el,
hisz nem érdekel,
bár nekem is fáj.

Kár hogy vádolsz, de ne átkozz,
mert nem érthetsz, hisz kétkedsz.
Ints egy búcsút,
legyen úgy vége:
By baby!

 

Budapest, 2010. július 27 Üdvözlettel: Szűcs Helena

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr232183279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretettel köszöntelek, ha szántál rám időt: Helena
Meghallgattam a Tóth Gabit és a Te szöveged ritmikája abszolut illeszkedik az eredetihez.
Tartalmában olyan vagyány lányhoz illő mint Ö.Nem mellékes momentum ,amit többen figyelmen kívül hagytak ,van mondanivalója.
Gratulálok,sok sikert a versenyben!
@tangorita: Kedves Tangorita!
Köszönöm a kedves észrevételed, igazán
fontos volt számomra az értékelésed és köszönöm. Helena
Kedves Helena!
Csak csatlakozni tudok tangorita hozzászólásához!
Külön értékelendő, hogy van mondanivalója az általad írt szövegnek!
Gratulálok és sok sikert a versenyben!
Köszönöm Jucuskám!
Nekem teszik de nem értek hozzá sztm olyan kereknek tűnik :) ezzel tudom nem segítettem semmit. De nem is vagyok az az alkalmas személy aki hozzá értő kritikát adhatna.

szia sok sikert a versenyben,és remélem a zsűri is komplexnek találja majd.
Írtam de nem jelenik meg . :(
már igen bocsi :)
Cezar foglalt így jani53 jelentem,hogy a dal szöveged elnyerte tetszésemet.Én nagyon jól tudom,hogy milyen tehetséges dalszöveg és versíró vagy.Az orgonák titka is csodálatos irományod:)
@.maci:

Kedves Maci!

Köszönöm szépen.

Üdvözöllek: Helena
@jani 53:

Kedves Jani, igazán kedves tőled, hogy
megkerestél és véleményt nyilvánítottál.

Köszönöm: Helena
Kedves Helena!
Régen figyelemmel kísérem verseid és dalszövegeid. Verseid csodás élményt nyújtanak mikor hangos változatban is elkészíted.

A dalszöveg amivel pályázol a megszokott
színvonalon íródott, habár így sokkal nehezebb dolgod volt.
Gratulálok a dalszövegedhez.

Szeretettel üdvözöllek: Vajk
Kedves Helena!
Nagyon tetszik ez a szöveged is!Csodálatos,mint minden versed és dalszöveged!Szívből gratulálok,és nagyon sok sikkert kívánok Neked!Ági
Kedves Helena!
Csodálatos ez a szöveged is !
Nagyon szép,mint a többi alkotásod!
Nagyon sok sikert kívánok Neked ebben a műfajban is!Nagyon tehetséges vagy!
Puszi Ági
Nagyon köszönöm Ági.
Kedves Helena! Nagyon jó a dal szövege. Van értelme, és kissé vagány is, szuper. Csak gratulálni tudok, és sok sikert. Ica.
Ma is jöttem olvasni a dalszöveged, s kedves Helena nagyon tetszik. Szívesen
hallanám dalban a Művésznőtől.

Üdvözletem: Vajk
@powa00: Nagyon köszönöm.
Ölellek: Helena
@powa00:
Aranyos vagy köszönöm. Ölellek: Helena
@miuska:

Köszönöm Vajk, de majd a másik háromhoz is menj majd kérlek.
Köszönöm: Helena
Szívből gratulálok Drága Helena! Csodálatos. Fogadd szívből jövő elismerésem. Szeretettel: Margó
@Margo58:
Köszönöm kedves Margó.
GYÖNYÖRŰ SZÉP ESTE IS. PUSZILLAK DRÁGA HELENA.
Drága Ilikém! Tudtam,hogy ha idejövök akkor valami nagyon szépet fogok találni! Háát nem csalódtam! Nagyon megérintettél ezzel a dalszöveggel!Köszönöm neked! Nagyon sok sikert kívánok! Puszillak!
Kedves Helena!
Olvastam a dalszöveged és szerintem nagyon illik Tóth Gabihoz, remélem a művésznő is így értékeli majd. Van mondanivalója, története, és még humoros is. Gratulálok és sok sikert!!
@iber:

Köszönöm szépen, ismeretlenül is.
@Tűzvörös:
Boldog vagyok, hogy megtaláltál és jöttél.
Puszillak.
@Cleo-design:

Kedves Cleo, szintén örülök, hogy jöttél, hogy a csudában találtál rám??
Azért köszönöm.
Gyönyörű ez a szöveg ma is. Szívből gratulálok drága Helena! (Ilike).
Gyönyörű Drága Helena. Szeretettel: Margó
Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket.
Szeretettel: Helena
süti beállítások módosítása