HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dő (4) pa dö dö (5) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Csingiling a fazekastündér

én-életem 2010.03.08. 20:34

 -Mond mi szeretnél lenni farsangon?
-Csingiling!- jött a válasz, és már hozta is a könyvet, hogy lássam miről is beszél.
Gondolataim messze szaladtak, hogy valósítsam, ezt meg neki. Hisz nem éppen a kreatívitásomról vagyok híres.
Eljött az este, a lefekvés ideje és ezzel együtt jött a kérdés is:
- Anya, megcsinálod ezt nekem?
- Megpróbálom, de nem ígérek semmit, mert még ki kell találnom, hogy meg tudom-e neked csinálni.
Teltek a napok, csak nem jött semmi ötlet, hogy is csinálhatnám meg neki. Elolvastam a könyvet, amiben benne volt a hőn áhított "jelmez" története. Ki ő és mit csinál. Elindult a fantáziám elkezdtem rajzolgatni, míg kialakult, hogy is nézhetne ki a jelmez.
Egy reggel úton a munkába egy kirakat tárult a szemem elé, csupa farsangi anyaggal a kirakatban. Gondolatban végigfutott rajtam, hogy hazafelé bemegyek a boltba, és megnézem mire is jutok. Délután nagy örömömre, mindent kaptam, amire szükségem volt. Megkértem anyukám, hogy a mesekönyv segítségével írjon egy pár soros versikét a jelmezéhez, mert ő a "költő" a családban.
Mikor a gyermekem örömét láttam, a csillogást és a büszkeséget a szemébennagyon boldog voltam.
Náluk van egy hagyomány, az "Itt a farsang..." című dalocskával indítanak, aztán bemutatkoznak. Ez az ő verse:
Sohaországból jöttem,
Csingiling a nevem,
Heves a természetem,
Senkit nem hagyok cserben,
Fazekas a mesterségem
Javításra áll a kezem.
Galamb anyó vigyázz rám,
Mesél nekem sok csodát.
Farsangoljunk gyerekek,
Végül haza mehettek.

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr181822273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása