HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dö (5) pa dö dő (4) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Tóth Gabi: Elég volt

én-életem 2010.07.30. 22:06

Tóth Gabi: Elég volt

Kaptam szerepet, az élet szeretett, hát mosolyogj már, címlapbulvár
Szem lesütve, rúzs kikenve, s bámulj rám, hisz ez vár rám.
Pörgesd a kerekeket, adj gázt így jó lesz Neked
Szakítsd hát át, a felső határt
Nem kell félned, csak túl kell élned már.

Nem is érted mért pont így, de belül az a hang ordít,
Mond, ki ez az ember itt, nézz csak rám.

Refrén: Elég volt, hogy másnak látszom,
Ferde tükör nem versz át.
Fogd már fel, én embert játszom,
Ez nem bábszínház.

Elég volt, hogy folyton fájjon,
Árnyékod a múlté már.
Bohócként majd más ugráljon
Rám ne várj!

Ott van, mindenhol nyomomban, menekülök, késő már, a valóság vár
Cukormázzal körbekenve, tálaljál ájájáj.
Már átlátok, átlátszó az álarcod, hidd el,
Magadat játszd, a szereped gáz.
Gondold végig, fátylad dobd el hát!

Nem is érted mért pont így, de belül az a hang ordít,
Mond, ki ez az ember itt, nézz csak rám.

Refrén: Elég volt, hogy másnak látszom,
Ferde tükör nem versz át.
Fogd már fel, én embert játszom,
Ez nem bábszínház.

Elég volt, hogy folyton fájjon,
Árnyékod a múlté már.
Bohócként, majd más ugráljon
Rám ne várj!

Az álmom, mi most már véget ért,
Mint egymagam a színdarabban, maszkot hordva, szerepet játszanék.
Egy érzés, mi megszűnt bennem rég,
Felejtsd el, hisz csak rád vár, egy jobb és őszintébb.

Refrén: Elég volt, hogy másnak látszom,
Ferde tükör nem versz át.
Fogd már fel, én embert játszom,
Ez nem bábszínház.

Elég volt, hogy folyton fájjon,
Árnyékod a múlté már.
Bohócként majd más ugráljon
Rám ne várj! 

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr962188092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nekem nagyon tetszik! Gratulálok! Szép munka :) <3
Köszönöm Dóri! Igyekeztem:)
Nekem is eléggé tetszik, remélem sikerrel jársz vele! :)
Nagyon jó lett! Ügyes vagy! Csak így tovább!:)
@AlmaEdes:
Köszönöm Nono! Én is remélem a legjobbakat!:)
süti beállítások módosítása