HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dő (4) pa dö dö (5) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

dalszöveg - Tóth Gabi: Elég volt

én-életem 2010.08.03. 18:41

Dalszöveg:

Szabadság
(Tóth Gabi: Elég volt)

Verse 1

Lelkem az égbe szédül
szárnyalok szabály nélkül
ha neked ez fáj
mondd hogy good bye,
de én sem kértem
hogy csukott szemmel
minden szíven
átsétálj
Én hagytam ha másra néztél,
engedtem hogyha kértél,
sose szóltam,
de míg veled voltam
képzeletben
máshol jártam már

Nem vagyok én féltékeny
de te se legyél érzékeny
ha azt mondom a repülés fent,
nekem is jár

Chorus

Nem kértem, hogy
meghalj értem
nem kértem, hogy a
hősöm légy
Elég hogyha
elengedsz, rég
nem kell hogy védj
Tudom jól, hogy
mit érezzek
ne mondd meg, hogy
meddig menjek
Nem kell tennem
semmit sem, mert
nem vagyok tiéd

Verse 2

Hogyha veled vagyok
mindent hátrahagyok
de ha mennem kell
hát engedj el,
mért ne lenne
annyi útból
még egy hely
a szívemben
Csak akkor vagy rab, hogyha
elhiszed szívednek
több nem jár,
az időért kár,
a kocka fordul,
most kimondom hát:

Nem vagyok én féltékeny
de te se legyél érzékeny
ha azt mondom a repülés fent,
nekem is jár

Chorus

Nem kértem, hogy
meghalj értem
nem kértem, hogy a
hősöm légy
Elég hogyha
elengedsz, rég
nem kell hogy védj
Tudom jól, hogy
mit érezzek
ne mondd meg, hogy
meddig menjek
Nem kell tennem
semmit sem, mert
nem vagyok tiéd

Bridge

A szabadság
mi összekötött rég,
hová tűnt
merre szállt
mi tart össze még?
Mint átok,
a régi szokások
körbe vesznek
s a ködbe veszve
kihűlt unalom a vég

(héééé)

Chorus


 

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr152196501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása