HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dö (5) pa dö dő (4) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Ajkad az ajkamhoz...Magna Cum Laude:Színez újra

én-életem 2010.07.29. 19:56


Magna Cum Laude: Színezd újra


Ajkad az ajkamhoz…. ……

Írta: Szűcs Helena
Email: ilike46@citromail.hu

 

Szerelmedben égnem mámor…
Szerelmedben égnem mámor…

Mikor várok Rád a fák alatt,
kigombolom kopott kabátomat.
Mert a lázam úgy ráz, mi égeti testem,
már el is vesztem….

Felbukkansz… én sietek feléd,
hiányoztál nagyon, s hallgatom meséd.
Késésed oka nem vitás… hódítás,
jó a hajad, jöhet már a csábítás.

Refr.

Szerelmedben égnem mámor,
csak legyek veled, mindegy bárhol.
Szemedben csillag ragyogjon,
ajkad az ajkamhoz tapadjon.

Ha fázol, kabátom betakarja
reszkető válladat. Lázadat
oltom én, ne rejts már vágyadat.
Add meg magad, nem kellenek a szavak.

Nézd csak, ott is szerelem gyúl,
az égboltról sok csillag hull.
Légy Te is, a csillagom…
hullj most karomba, úgy akarom.

Refr. 5x

Szerelmedben égnem mámor,
csak legyek veled, mindegy bárhol.
Szemedben csillag ragyogjon,
ajkad az ajkamhoz tapadjon.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr992185638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kedves ide látogató!
Köszönöm, hogy megtiszteltél látogatásoddal.

Helena
Olyan töltettel rendelkezik dalszöveged,
hogy hatása célba ér.
Elhiszem ,szereplője én magam vagyok!
Gratulálok és sok sikert kívánok!
Hát valóban tűz ás mámor.....miben égni oly jó, s a dalszöveg is remek, lángra lobban az ember.
Gratulálok és sok sikert, mert megérdemelnéd.
@tangorita:

Köszönöm kedves Tangorita, örülök a véleményednek.
Ölelésem: Helena
@miuska:
Kedves Vajk, látom meglelted a második dalszövegemet is. Jó nyomózó lennél.
Tűz és mámor?? Próbáltam tüzeskedni kicsit.

Köszönöm: Helena
süti beállítások módosítása