HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dö (5) pa dö dő (4) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Dupla csavar

én-életem 2010.03.04. 19:54

A fiatal nő elégedetten nézte magát a mosdó tükrében: egy félszemű kalózt, kinek koszos kalapja rejtette a hosszú, barna hajat, szakadt térnadrág rejtett jó alakját, lábán ormótlan bakancs. Csíkos, szakadt póló fölött sötétre púderozott arc. Az egészet megkoronázta egy fekete álarc, amelyen fehérrel virított a halálfej.
- Nem fognak egykönnyen felismerni! – gondolta a nő, és elindult az ebédlőbe.
A kalóz, alighogy belépett az ebédlőbe, majdnem hanyatt esett. Egy langaléta nőci, két kezében 2-2 pohár borral majdnem legázolta.
- Nem nézne, hova lép? Majdnem elgázolt!
- Bocs, kis kalózom, de repülök, várnak ott hátul! Gyere te is velem!
Azzal magával húzta a meglepett martalózt.
- Látod, én vagyok a jó tündér! – A kalóz majdnem megfulladt, amíg sikerült magába fojtani a nevetést, annyira mókás volt a hosszú, langaléta nő a fehér harisnyában, kis, fehér tüll szoknyácskában, apró fehér szárnyakkal a vállán.
- Közben le akarsz gázolni? – kérdezte, és szép komótosan elkezdte kicsomagolni a szablyát fényes csomagolásából, majd vidáman beleharapott a fegyverbe, ami csokoládéból volt.
Az estét a kalóz és a tündérlány együtt töltötte. Sokat táncoltak és nevetgéltek. Élvezték az együtt töltött órákat. Sajnos, a csapatépítés befejeződött, és a társaság kezdett elszéledni. Néhány perc múlva már egy taxiban utaztak a kalóz lakása felé.

- Tudod, sajnálom, hogy férfi vagy.
- Mert?
- Éppen ilyen nőről álmodoztam: vicces, kedves, elnéző.
- Ha azt mondanám, hogy legyünk barátnők?
- Velem? Barátnő? – vette le az álarcát a tündér, s bújt elő egy barna körszakáll, két vigyorgó szem és egy csúfolódó száj. – Nos, kalóz úr? Leszünk barátok?
- Úr? – emelte le a kalapot a félszemű a hosszú, barna hajról. – Velem akarsz barátkozni? – nevetett most már a szépvonalú száj a két szem alatt, amelyek kiszabadultak a kötés alól.
Hogy pontosan mi történt ezután, csak sejtem, mert néhány hónap múlva a kalóz és a tündér házasságából megszülettem én, egy kis tündér - némi kalóz-beütéssel. 

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr41809626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása