HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dő (4) pa dö dö (5) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) színezd (26) szinezd (3) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Két sör és egy francia forradalom lesz

én-életem 2010.02.26. 20:18

Nem szeretek korán kelni, félek a nyulaktól, és imádom a jelmezbálokat, mondta Julcsi aznap, mikor megismertem a helyi művelődési ház büféjében. Én gyümölcstálnak öltöztem, ő diákcsemegének, így egyből barátok lettünk.Lézengtünk a kávé és stressz leheletű pókemberek és delejes tekintetű csipkerózsikák közt, sós perec, dobozos sör, kilencvenes évek slágerei a lampionok körül. Csak vidáman, elvégre ez egy ismerkedős buli, álarcokkal. Elszánt tekintetű orrszarvú csörtetett felénk, feltett szándékkal, és mielőtt szétreppenhettünk volna, beparkolt mellénk a piros biciklijével, enyhe port kavarva. A legsármosabb szevasztok lányok után, amit három napja gyakorolt a plüss melegítőnadrágjában állva az előszobában, még kacsintott is lazán, olyan hajzselé és mentolszagúan, majd zavartan érdeklődött a mibenlétünk iránt. Julcsi próbált somolyogni, mereven nézte a padlón található gyerekrágó papírját, én nyilvánosan kijelentettem, hogy a zsiráfok bizony nem beszélnek, ha esetleg mégis, akkor ő utánozhatná. Nem tette, ám megkérdezte, nem voltam-e francia szakos az egyetemen, mert ha igen, akkor ott a sarokban, nem, nem abban a sarokban, abban a másikban, ott van még egy gyümölcstál, csak fiúba és szebb kartonból, érdeklődik felőlem. Ha esetleg engem is érdekelne… Életem legremekebb gyümölcstálja ült az általános iskolából hozott pótszéken, csodás kartonból. Érdekelt. Csatlakoztok? Csatlakozunk. Mikor melléültem, félénken megkérdezte, meghívhat-e egy sörre és olvastam-e azt a könyvet a francia forradalomról. Bólogattam lelkesen, hogy akár egy életre is, milyen legyen az esküvői meghívónk, elegánsan romantikus vagy alternatívan elegáns? Mire kialudtak a lámpák, elfogytak a slágerek, elrongyolódtak a jelmezek, és vége lett a mulatságnak, két gyümölcstál, egy diákcsemege meg egy orrszarvú immár együtt várta a soron következő karnevált.

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr921793176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása