HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dő (4) pa dö dö (5) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

énjelmez

én-életem 2010.02.25. 18:42

Dráma az élet. Testi Kornél is tudja és mindenki más is. Jól játszom ezt a játékot? Érzelmek, elkötelezettség.
Minden nap farsang napja. Reggel ébredés, fogmosás, kis és nagy dolgok, kávé, cigi, öltözés és irány az álarcos bál. Kilépve a lakás ajtaján maszk megigazít, és már lehet is menni dolgozni.
Az én jelmezem a legkreatívabb és legmeghökkentőbb: magamnak öltözöm. Magam vagyok a buszon, metrón, villamoson, az utcán, a téren. Kicsit kopott már ez a ruha, de a színei még így is élénkebbek. Világítok a reggelben, mint egy égő színskála.
Ülök a sok cowboy, Csingiling, alkonyati vámpír, születet feleség, és még ki tudja mi között, s érzem a csodálkozó tekinteteket. Nem értik, ez most a valóság, vagy csak egy maskara, ami rajtam feszül, belőlem lüktet szét, mint a vér az ereimben. Nem értik, hogy miért magamnak és miért nem inkább Snake Pliskennek öltöztem. Én értem, hogy ők miért annak maszkírozták magukat, aminek, miért akarnak másnak látszani, mint amik valójában. Egy Ikaruson utazik vagy hat bűbájos boszorka, öt zöld béka, négy vadászpilóta, három veszett aszkéta, két John McLain, de csak egy én.
Azt hiszik az álarc színesebb az arcnál, pedig a valóság minden képzelgésnél gyönyörűbb.
Őrült vagyok, szerintük. Őrült vagyok, szerintem. Szerinted?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr391790276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ez jó!!! :D Frappáns, megfontolt, de a legjelentősebb, hogy IGAZ! Mindenki álarcot visel a mai világban, pedig az lenne a legegyszerűbb, ha mindenki saját magát "játszaná el"! Sok ember még azt sem tudja kicsoda valójában...mondjuk az sem rossz, ha bele tudod képzelni magad egy másik ember helyzetébe, mert akkor lehetőséged nyílik arra, hogy a saját célod felé irányítsd!

hát így ennyi :D
Jó ez a maszkabál! :)
Köszönöm szépen :)
Igaz. Játszani jó ezt a maszkabált, én minden este Bond, James Bond vagyok. :)
De sajnos az írás szereplői szerintem azok akik nem játszanak, hanem vér komolyan gondolják a dolgot.
Ha te őrült vagy, akkor én is, s remélem még sokan mások.
süti beállítások módosítása