HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dö (5) pa dö dő (4) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Egy hely,ahova nemcsak tanulni járunk

én-életem 2009.11.18. 21:56

Sokat gondolkodtam,amíg belekezdtem ebbe a kis rövid beszámolóba,de közben rájöttem,hogy nincs is nehezebb egy jó cím kitalálásánál,de sikerült.No,de nem rizsázok,inkább bemutatom nektek iskolámat,melybe annyi,de annyi fiatal és idősebb tevékenykedik egyaránt.Iskolánkból már eddig is rengeteg eredményes diák került ki és még biztosan fog is,hiszen tanáraink szakképzettek,ami szerintem nagyon fontos és igyekszenek minket a legjobb tudásuk szerint tanítani.Ebben az intézményben rengeteg olyan programra kerül sor,amikor végre egy kicsit kiléphetünk a száraz leckék tanulása mögül és fellélegezhetünk egy vidám műsor alatt vagy akár egy kis szórakoztató játék közben.Ugyanakkor nemcsak vidám műsorokkal találkozunk,hiszen nálunk a diákok és tanáraink közreműködésével igen figyelemfelkeltő,érdekes műsorokat készítenek,amelyek nemzetünk történelmi napjairól,korszakairól szólnak.Iskolánk nemcsak a pirosnapos ünneppeket ünnepli,hanem az ilyeneket is mint például a tánc világnapja.Ezen a napon az órák közötti szünetekben mindig más műfajban táncolnak a diákok(pl.salsa,tangó,hastánc stb.). Ugyanakkor a zenei világnapot és a költészet világanpját is számon tartjuk és még sok másat is.Személy szerint az utóbbit nagyon szeretem,mert nem lehet tudni épp hol futok bele egy idézetbe,olvastam már a mosdó tükrén és a lépcső korláton is vagy épp a folyosó falán.
De,ha már épp az ünnepekről beszélek nem tudom megtenni,hogy ne mondjam el milyen nálunk egy karácsonyi forgatag.Nálunk a vendéglátós diákok ,,kis üzeleteket építenek’’ karton lapokból és egyéb eszközökből és ajándékoktól a süteményekig szinte minden megtalálható ilyenkor az aulában.Ja és,ha eddig még nem említettem volna az intézmény neve,ahova oly sokan járunk Sipkay Barna Kereskedelmi,Vendéglátóipari,Idegenforgalmi Középiskola,Szakiskola és Kollégium.Ezért nem furcsa az sem,ha a folyosón szembe jön velünk egy-egy pincér,vagy épp szakács tanonc,viszont megindul a nyálelválasztásunk mikor a cukrászok sorra finomabbnál-finomabb tálca süteményket visznek a tanáriszobába…nyamm.
Úgy érzem a fontosabb és még inkább érdekesebb dolgokat megosztottam veletek.Mostmár csak rajtatok áll,hogyan döntöttök.Ha szívesen összefutnál néhány pincérrel,szakáccsal vagy cukrásszal,akkor ne habozz…..viszont cukrászként majd biztosan nem egy tojáshabot vagy borhabot fogsz elkészíteni.
És amint már az elején is említettem ez egy olyan hely,ahova nemcsak tanulni járunk.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr71535413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása