HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dö (5) pa dö dő (4) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Én életem (Pa-Dö-Dö - Szabó János)

én-életem 2010.08.03. 18:47

 Én életem (Pa-Dö-Dö – Szabó János)

Az úgy történt, hogy megtaláltam
E pályázatot a net-en
El is ment, egyből az a kevés eszem

Sohasem hittem, csak hallottam
Hogy van bennem némi hajlam
S állandóan fülembe szól a sok dallam

(De) dalszöveget soha még nem írtam
Ám azt, az egyet jól megtanultam
Hiszem, ha nem, a radix tudományos
S mivel többek között azt is mutatta
Hogy rímelek és szinte naponta
Itt az ideje, hát most kipróbálom

Elmentem, előbb a Tesco-ba
És jó sok erőt vettem
Akciós volt, nem is került sokba

Tollat is kértem, meg sok papírt
Jaj Istenem, hát már megint
Ami nekem volt, mind beszáradt, és nem írt

Azóta egyfolytában ontom a rímeket
Hogy egyik-másik vacak, az meglehet
Küldök neked párat az interneten
De ha nem jók, ne haragudj rám
Letagadom, nem az én hibám
Aki erről tehet, az, az én jó Apám

Lökött vagyok, szemtelen és kényes
S a szókincsem is szegényes
Ahogy kinézek, az is nagyon rémes

De játszani mégis jó velem
Mert azt hamar észreveszem
Ha vesztettem, és a sor végén van a helyem

Na, szóval visszatérve a lényegre
Írtam négy szöveget ma reggelre
(De a) kutyám éhes lett, és mind lenyelte
(Most) nem tudom, hogy mit is csináljak
Mert még nincsen róluk másolat
A fejemben maradt bent a gondolat

Ma akartam beírni a gépembe
Előbb inkább ezt írom meg helyette
Na, vajon, sorban, hogy jut majd eszembe?
Bemutattam napomból egy részletet
Lehet, hogy folyton-folyvást viccelek
(De) tényleg erről szól az ÉN ÉLETEM 

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr952196520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása