HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dő (4) pa dö dö (5) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Kemény sors (Tóth Gabi:Elég volt)

én-életem 2010.07.19. 20:58

Kemény sors


Én hittem neked, amíg
Néztem szemed
Tudom gyerekes láz,
A szerelem máz,
Ölbe öltve, körbe-körbe
Tudtam már, elhagytál.

Én jól bírom mindig tudtad
Nem sírok, elrejtem
Szívem úgy fáj,
Ha neked ez már
Egy percnyi álom,
Mi hirtelen elszáll.

Amikor a kérdés kín,
Amikor a vád ordít,
Tudom azt
Végcél nincs, köddé vált.

Kemény sors, hogy most elárulsz
De megunt szívem nem fáj már,
Hát eressz el, mert másnak látszol
A végső szó megbánt.

Kemény sors, már ezt sem bánom
Helytelen a bájolgás.
Én megértem már másról álmodsz
Távol jársz.

Tudtam, te leszel a múltam
Elmerültem százszor már,
Ki sose fogtál.
Kinyílott lennt egy kincses tenger
A boldogság
Ájájáj

Már mást látok állandóan
Álarcod tartsd meg
A sikoly arcát,
A szemedben gyászt.
Így maradj, hogy
Ismerjek majd rád.

Amikor a kérdés kín,
Amikor a vád ordít,
Tudom azt
Végcél nincs, köddé vált.

Kemény sors hogy most elárulsz
De megunt szívem nem fáj már,
Hát eressz el, mert másnak látszol
A végső szó megbánt.

Kemény sors, már ezt sem bánom
Helytelen a bájolgás.
Én megértem már másról álmodsz
Távol jársz.

Már látod egy új kört
Kezdtem én,
Szavaid a múltba hagyva,
Zárva tartva.
Kőbe véstem én.

Ne szólj míg elég távol nem érsz,
Ha kezem nyúl,
A múlt után
Ne érjem soha el én.

Kemény sors hogy most elárulsz
De megunt szívem nem fáj már,
Hát eressz el, mert másnak látszol
A végső szó megbánt.

Kemény sors , már ezt sem bánom
Helytelen a bájolgás.
Én megértem már másról álmodsz
Távol jársz.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr812162075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása