HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dö (5) pa dö dő (4) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Van, hogy muszáj játszani

én-életem 2010.03.08. 20:15

Őszinte mosollyal figyeltem a teremben önfeledten játszó, tarka jelmezt és álarcot viselő gyermekeket a fal mellé húzódva.
Sok év után először, végre igazán jól éreztem magam. Néha vetettem egy pillantást a mellettem álló húgomra, aki büszkén figyelte hercegnőnek öltözött lányát.
Akaratlanul is felidéződött bennem a gyermekkorunk, ahogy együtt készítettük jelmezeinket a farsangra, ám mielőtt elmerülhettem volna az emlékeim képei közt, jelzett a telefonom. Nagyot sóhajtva, egy bocsánatkérő pillantás után kutatni kezdtem a táskámban. Mikor kezembe akadt a készülék, feloldottam a billentyűzárat – a főnököm írt, ismét munkaidő után. Hitetlenkedve olvastam a rövid üzenetet.


Jöjjön az céghez!

Ennyi. Nem kért, utasított.
- Remek! – Ideges hangomra felfigyelő húgom aggódva fordult felém.
- Mi történt? – Érintette meg a karomat.
Válasz helyett megmutattam neki az üzenetet.
- Muszáj, igaz? – Hangja szomorú volt.
Némán bólintottam, majd Kíra felé indultam, aki rögtön észrevett.
- Mennem kell – guggoltam le elé, hogy tekintetünk egy vonalba kerüljön.
Az arcáról eltűnő a mosoly, helyét szomorúság vette át, a nyakamba borult. Gyengéden simítottam meg a hátát.
- Jó, hogy eljöttél! A képeket átküldöd ma?
- Még az este – ígértem remélve, hogy nem feleslegesen. – Köszönöm, hogy elhívtál, hercegnő! - Megsimítottam az arcát, majd felemelve megpörgettem. Aztán gyorsan megcsókoltam az arcocskáját, majd elbúcsúztam a húgomtól is, és kisiettem az épületből.

A téli időhöz hűen szakadt a hó.
Szerencsém volt, alig kellett várnom a buszra, és még ülőhelyem is volt.
Negyed órás út várt rám, így elővettem a fényképezőt, hogy átnézzem a délutáni fotókat. Ahogy a képek színes forgatagként pörögtek a szemeim előtt, gondolatban ismét az önfeledten játszó gyerekek közt találtam magam, akik szórakozásból öltötték magukra a jelmezt. Irigyeltem őket, mert választhattak. Nekem muszáj volt álarcot öltenem a hétköznapok szürkeségében.
Felnőttként, van, hogy muszáj játszani – gondoltam keserűen.



 

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr541822212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagyon tetszik Réka!
Ha belegondolok tényleg rengetek álarca van egy embernek és most én is elgondolkodom ...
Van,hogy muszáj játszani!
süti beállítások módosítása