HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dő (4) pa dö dö (5) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) színezd (26) szinezd (3) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Tűzmadár,királylány

én-életem 2010.03.08. 20:29

 A tűzmadár különleges teremtmény. Képzeletbeli. A szenvedély szimbóluma. Ha egyszer elkapja az embert izzó szárnyaival, nem eresztik el többé. Magával röpít és egy teljesen ismeretlen helyen dob le. Egy helyen, ami új, de soha nem akarsz elszabadulni.
Ezt tízévesen még nem tudtam, amikor anya hazahozta a jelmezt. Furcsán néztem, először nem is értettem, hogy mi ez a narancs és piros anyagnyelvekből álló kosztüm. Tudtam, hogy senki nem fog ráismerni és csak ki fognak nevetni. Féltem, hogy nem illek majd bele a képbe, és ez elkeserítet
Az iskolánkban a jelmezek választéka lekorlátozódott a szokásos dolgokra, hercegnőkre, macskalányokra, kalózokra és menyasszonyokra. Akkor, gyerekként én is arra vágytam, hogy felvegyek egy gyönyörű abroncsos ruhát, és egy koronát tegyek a fejemre. Hamar rájöttem, hogy néha jobb kilógni a sorból és egyedinek lenni. Ezen a péntek esti bálon is emelt fővel indultam a királylányok közé. Misztikusnak éreztem a ruhát, titokzatosnak. Senki sem tudta, hogy mi ez, hogy mit jelképez. Én sem tudtam még. Csak abban voltam biztos, hogy én soha nem lehetek koronás, abroncsos kislány, mert akkor nem illeszkednék abba a bizonyos képbe.
Persze, volt, aki kinevetett és volt, aki csak nézett, mert annyira tetszettek neki a lángocskáim. Azóta csupán egyszer öltöztem be menyasszonynak és bevallom, hogy igazi katasztrófa volt, unalmas. Inkább megmaradok a mikrofonhajnál és a pantomim csíkosánál…

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr861822264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása