HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dő (4) pa dö dö (5) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) színezd (26) szinezd (3) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Cicus és a plüssegerek

én-életem 2010.03.08. 20:25

 Fergeteges farsangi buli jelmezversennyel hirdették az iskolában. Mikor először láttam, úgy gondoltam ezt a bulit is kihagyom. Nehezen szánom rá magamat, hogy elmenjek szórakozni. De ebben az iskolában még újoncnak számítottam. Éppen ezért szerettem volna megismerkedni a többiekkel. Elmegyek gondoltam, de a következő percben már vadul kavarogtak a különböző kifogások a fejemben, hogy miért is ne menjek. Ráadásul másnap estére még egy egyszerű jelmez összehozása is reménytelennek tűnt, a jelmez versenyen való részvételt gondolatban már ki is húztam. De még is szerettem volna bulizni egy dögös cicuska képében. Csodák csodájára, másnap estére minden összejött. Elegánsan elkésve bevonultam a mosdóba, hogy átváltoztassam magamat. Még az sem tudott elkeseríteni, hogy a cica jelmezem farka belelógott a WC-be a szükséges dolgok intézése közben. Gyorsan egy másik ronggyal pótoltam a szerencsétlenül elázott farkincát. Arcfestékkel gyönyörűséges csábító macska arcot rajzoltam magamra. Már hallottam, hogy dübörög a zene, mindezt elégedetten tudomásul véve emelt fővel beléptem a terembe. Ám a várva várt buli helyett egy teljesen üres bálterem fogadott. A szervezők pedig igyekeztek félrenézni. Tánc helyett lerogytam az egyik szervező mellé, és naivan vártam a meghirdetett fergeteges bulit. Még azt is megszerveztem, hogy taxival menjek haza. De ekkor már csak az járt a fejemben, hogy minél gyorsabban haza rohanjak ebből a magányos buliból. Ahová csak a plüss egérkéim tartottak velem, mint jelmez tartozékok. Mosolyogva elköszöntem, de amint elfordultam csalódottságomban könnyeim arcfestékemen végigfolyva potyogni kezdtek. Már éppen kiléptem volna a teremből, amikor a szervezők elkaptak. Egy tábla csokit kaptam tőlük, mert megnyertem a jelmez versenyt. Már nem is magamat sajnáltam, hanem őket, hogy ekkora hatalmas bulit rendeztek. S én kisvadmacskának öltözve a plüss egereimmel nem használtam ki, hogy egy teljes tornaterem területén egyedül táncolhatok.

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr471822247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása