HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dő (4) pa dö dö (5) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Az elfelejtett üzenet

én-életem 2010.03.04. 19:56

 Az elfelejtett üzenet, avagy Napóleon is hibázhat egyszer

 

A néphagyomány szerint a farsang a téltemetés ünnepe. Nem vettük volna a szívünkre, ha miattunk marad el a tavasz, így nagy bulit szerveztünk.
A buli napján 25 cm hó esett. A tél utolsó próbálkozása, de minket nem győz le – mondtuk és határozottan elindultunk a hóborította erdeti úton. Határozottságunk a megtett úttal arányosan csökkent, majd egy hókupac tetején végleg megszűnt. A következő 30 percben az autót felváltva tolta és húzta az afrikai táncosnő, a konyhatündér, az apáca és Mary Poppins, aki minden igyekezette ellenére sem tudott kis táskájából hólapátot elővarázsolni.
Én, mint japán szumóbirkozó próbáltam a csapatban a lelket tartani, de minden igyekezetem ellenére fogytak az energiakészletek. Ekkor érkezett a felmentő sereg, s a mögöttünk megálló autóból kipattant a skót szoknyás megmentő, maga, Sir William Wallace, kíséretében egy Duracell ellem és egy NDK-ból érkezett strandpapucsos úszónő. Az egymásra találás ezen gyönyörű pillanatát az egyetlen olyan dologgal ünnepeltük, ami az volt, aminek látszott: mézes pálinkával.
Ezután már gyorsan elértük a buli helyszínét. Smink és felszerelés igazitás után a hatásos belépőt szerveztük. Csöndben odalopakodunk, majd háromra feltörtük az ajtót. Én harci pozícióba helyezkedtem és kétmaroknyi sót is széthintettem, tisztító erejében bízva, mondván, hogy majd elűzi a gonoszt. Skótszoknyás barátunk szoknyáját fellebbentve bizonyította, hogy milyen is az igazi skót. Apácánk, az első és legközelebb lévő férfi ölében ülve kezdte érzékelni a nagy csendet és döbbenet okozta feszültséget. Felnéztünk és nem kicsit meglepve tapasztaltuk, hogy egy bridzsparti kelős közepén vagyunk, valamint, hogy, bár szimpatikus embereknek tűntek, de ezek, nem a mi barátaink.
Egy úriember kártyával kezében megtörte a kialakult csendet:
Helló! Napóleon már járt itt. Azt üzeni elfelejtett szólni, ti az ikerház másik felében vagytok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr311809631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása