HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dő (4) pa dö dö (5) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Hangok a múltból

én-életem 2010.03.03. 22:06

Percek óta szemeztem vele. Az óvodás bohóccal. Mosolyogva nézett rám egy fényképről. Szemében végtelen jókedv csillogott, arcán hatalmas pöttyök piroslottak, világos barna haja két kis copfban lógott, feje búbján pedig egy tarka-barka csákó díszelgett. Szégyenlősen pózolt előttem színes kezeslábasában.
Ismertem ezt a lánykát, a huncut mosolyt a szemeiben. De ez nem volt elég. Nemcsak látni szerettem volna, emlékezni is akartam rá.
És ekkor hirtelen visongást hallottam. Egy csapat kisgyerek önfeledt hancúrozását. Meglepetten néztem szét, de egyedül voltam a szobában. A gyerekek pedig csak nevetgéltek. Mintha tíz-tizenöt óvodás hahotázott és sikítozott volna a fejemben, mégis olyan távolinak tűnt vidámságuk. Mintha évek választottak volna el ezektől a hangoktól.
– Gyertek gyerekek, mutassuk meg, mit tanultunk! – hallottam meg az óvónő hangját.
Mire a képre néztem, életre kelt a kis bohóc. Szemében huncut fény villant, majd a katicával, a katonával, a pisze orrú kisfiúval, a hórihorgas boszorkánnyal, Piroskával és még sok mesebeli figurával a terem közepére rohant. Az izgága apróságok egy nagy körbe álltak, megfogták egymás kezét, és elcsendesedtek. Már csak a szülők duruzsolását lehetett hallani. Éreztem az izgatottságot. Mintha én is köztük lettem volna.
– Egy, kettő, három – számolt az óvónő, mire megmozdult a nagy kör. Egyszerre lépdeltek a kis mesehősök, és egy mondókába kezdtek. Sajnos nem értettem. A szavakat elnyelte a múlt.
És ahogy a mondókát, úgy az azután felharsanó zenét se hallottam tisztán. Csak a bődületes ricsajt. A pöttöm emberkék a zene hallatán őrült táncba kezdtek. A kis bohóc is. Vidáman táncikált a pisze orrú kisfiúval.
– Kicsikém, nézz ide! – hallottam meg anya hangját, de a kis bohóc csak egy pillanatra nézett felém.
Láttam a vaku villanását, s a következő pillanatban kimerevedett a kép. Az óvodás bohóc mozdulatlanul táncolt tovább a kisfiúval, én meg csak mosolyogtam rájuk. Egy régi, vidám, gondtalan emlékre.

1 komment

Címkék: emlék bohóc

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr421807127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sziasztok!

A történethez egy kép is tartozik :)

A kép címe: Az óvodás bohóc
süti beállítások módosítása