HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dő (4) pa dö dö (5) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) színezd (26) szinezd (3) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Vérszívó angyalok

én-életem 2010.03.01. 19:44

Mosolyogva,hangtalanul suhannak fehér köpenyükben a mit sem sejtő áldozatuk felé.
Földöntúli szépségük rabul ejt férfit és nőt egyaránt. Nincs menekvés. Kiszemelt áldozatuk fölé hajolva…gyengéden felébresztik,majd különböző üvegcsékbe felfogva vérüket,leküldik a laborba a megrendelt vizsgálatokra. Ilyen,és ehhez hasonló képeken ábrándoztam,mikor egy papírgalacsin landolt az asztalomon. Egy kérdés állt rajta:Kitaláltál már valamit a farsangi bálra?Hát persze! Mosolyogtam magamban. Kicsit merész lesz,de elvégre a farsang a tél elűzéséül is szolgál,és erre garantálom,hogy eltűnik.
Farsang napján,nem mindennapi látvány nyújtott a négy vámpír jelmezt öltött ápolónő tanonc. Mindegyikünk haja feltupírozva,rajta nővérfityula. Arcunk halottsápadt színben játszott,szemünk alatt mély karikákkal,szánk sarkában diszkrét vércsík(kecsap). Megdöbbentően néztünk ki,még osztálytársaink is elhűltek a látványtól. A farsang megnyitóján lekapcsoltuk a teremben a fényeket,majd gyertyát gyújtottunk.Kezünkben a gyertyákkal,beálltunk az ajtó két oldalára és vártuk tanárainkat. Jelmezeink annyira tökéletesre sikerültek, hogy volt olyan tanár,aki nem mert bejönni csak miután felkapcsoltuk a lámpákat, és még így sem szívesen jött a közelünkbe. Valóban sokkoló volt látványunk,de szerencsére nem szidtak le minket merész ötletünk miatt.
Hazafelé így is megvolt a böjtje. Mikor vissza akartunk változni hétköznapi formánkra,rájöttünk, hogy ez nem fog sikerülni. Tupírozott hajunkat rengeteg hajlakk tartotta kócos állapotban,és a sminkünket sem sikerült teljesen lemosni. Kézkrémmel próbáltuk ugyan eltüntetni a szemünk körül ékeskedő karikákat,de nem sok sikerrel. Nem volt mit tenni valahogy haza kellett jutnunk. Jó vámpírokhoz illően a kertek alatt igyekeztünk haza ügyelve arra,hogy minél kevesebb ismerőssel fussunk össze.
Szerencsére hétvégén sikerült mindenkinek eltüntetni vérszívó lényünk nyomait,és hétfőn mindenki szorgalmasan gyakorolta miként kell tűvel vért venni az ambu babából.

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr761800753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Igazán érdekes kis szösszenet, nekem tetszik :D Ha meg tényleg megtörtént, gratulálok az ötlethez, kiválóan sikerült XD Megnéztem volna a tanárok képét, az tuti XD Szerintem én végigröhögtem volna az egészet. És amúgy is, minek eltüntetni a vámpírcuccot? :D Legalább lehet ijesztgetni a suliban is a többieket XD (Vagy ilyen elvetemült ötlet csak az én fejemben fogan meg?) Szóval nekem igazán tetszik, és szívesen látnék pár hasonlóan elmés, és muris sztorit :D^^
Néha, mástól is égnek mered a hajad drága gagám!:):):):)
Nem hiába az én nővérkém!!!!!!!!!!!
Nekem nagyon tetszik ez a kis történet! A tanárok hiedelme minden kis diák álma, tehát nagyon ötletesnek tartom! Jól megválogattad a szavaidat és ezáltal egy kiváló kis történetet kaptunk. Köszönjük!
Szia!

Nekem nagyon tetszik az írás igazán jól kitaláltad!

Robi
Nagyon jó már szinte láttam magam előtt! Pusz:Sz.Sz
süti beállítások módosítása