HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dö (5) pa dö dő (4) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

A HORGOLT BOHÓC

én-életem 2010.02.18. 19:05

Gyermek koromban nagyon szerettem volna be öltözni bohócnak. Mindig tetszett a mókamester felhőtlen jó kedve.Sajnos valamiért,

ez soha nem sikerűlt.A nagyi mesefigurákat készít az idősek othonában.Horgolt nekem egy bohócot. Amivel nagyon nagy örömöt

szerzett.Bennem fel idézte az ifjúkori vágyam.És el döntöttem,hogy felnőtt fejjel a farsangon. Be teljesítem a nagymamám által

megalkotott,álomnak hitt,gyermekkori álmom. Én lettem a horgolt bohóc mása!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr81771290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagyon jó,rövid és tömör ,elég frappáns:-)
Sok sikert!
Hááát, valakinek azért megmutathattad volna, mielőtt felrakod:
annak, aki ismeri a magyar helyesírást és fogalmazásból is jobb volt az iskolában, mint Te.
Biztos tanácsolt volna egy-két javítást...
@eszjudit: A Hát még mindig 1 á:-) kedves kitűnő tanuló,nem kötelező meg nézni,kommentelni pláne nem:-)
Az idézet még mindig kitűnő,és sok sikert!:-)
Majd én eldöntöm, hogy megnézem-e és hogy kommentelek-e.

Minél többször olvasom ezt az írást, annál rosszabbnak tartom.
eszjudit
Te beszélsz helyesírásról?Háttal nem kezdünk mondatot.:D Ritka rosszindulatú nő vagy!Gondolom a te pályázatod is ittlapul.Majd megkeresem és értékelem.:)
Megjegyzem, most nem az számít a közönségdíjnál, mint legutóbb, hogy ki hányasra értékel, hanem az, hogy hányszor nézik meg az írást.
Miután én minden idelátogatásomkor megnéztem, segítettem egy ponttal.
Akkor is, ha szerintem rossz.
süti beállítások módosítása