HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dő (4) pa dö dö (5) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Szégyen folt

én-életem 2010.07.26. 20:10

Tóth Gabi elég volt

Szégyen folt

Én megígértem és tettem mit tehettem, de tudom hiába már
hervadt virág, a földön fekve, földre vetve, hervadt szár, száraz virág
erős voltam mindig tudtam mit akarok a szirmom szélben száll,
hát nekem is jár egy cseppnyi tisztelet, egy szempillantás.

Amikor egy szerelmes szív, amikor szerelme hív, tudom a dolgom a szerelmet hozom

Szégyen folt, hogy folyton feledik az emberek ami fontos lehet, hát feledj el minket vérrel
nem kell többé festenetek.
Szégyen folt, már nem kell átok felejtsen el a hazugság
És nem bánom, nem leszek többé gyász virág.

Szirmom, levelem a sárban a nap sem süt rám, nem mosolyog már, ki nevelt engem ebben a percben veszít el
már száram szirmom szárad, tudd meg nem is bánom már,
egy száraz virág, tépett szirmok, e világért kár!

Amikor egy szerelmes szív, amikor szerelme hív, tudom a dolgom a szerelmet hozom

Szégyen folt, hogy folyton feledik az emberek ami fontos lehet, hát feledj el minket vérrel
nem kell többé festenetek.
Szégyen folt, már nem kell átok felejtsen el a hazugság
És nem bánom, nem leszek többé gyász virág.

Csak egy száraz virág a földön, kit százak taposnak szerteszét száz darabra
többet hittem én, de az élet csak egy rövid emlék,
de mégis virág ként, pont olyan mint elfeledett emberként!

Szégyen folt, hogy folyton feledik az emberek ami fontos lehet, hát feledj el minket vérrel
nem kell többé festenetek.
Szégyen folt, már nem kell átok felejtsen el a hazugság
És nem bánom, nem leszek többé gyász virág. 

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr622178191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ha lehet írjatok kommentet.
előre is köszi.
szerintem ez lett a legjobb átdolgozásod, van benne valami ami csak rád jellemző, ez lett a legjobb.szertlek
süti beállítások módosítása