HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dő (4) pa dö dö (5) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Sodródás, T. Gabi dala után szabadon

én-életem 2010.07.14. 09:21

SODRÓDÁS

Én tudtam a helyem, te ütköztél velem, neked is fájt
nekem is fájt, földi pályám légből kapott ámítás, csábítás.
Tükröt tartasz egy kérdő arcnak, hová lett a biztos már?
Biztos jelét látom a harcnak, ez vár ránk?!

Amikor a vágyunk int, amikor egy folyó hív, ott nincsen híd, nem úszhatjuk meg már

Sodródunk a heves árral, a megnyugvás a parton vár
mosolyog ki bölcsebb nálunk: egy karcsapásért kár.
Sodródunk mert kell a mámor, lázas szemünk nem lát már,
hamisított valóságban vérző seb nem fáj.

Tudtam, feleselt a múltam, részeg lett a józanság, szomorúság,
partot érni és azt remélni az álmom elmúlt már.
Hinni , hogy te is hiszed nem rabszolga a boldogság,hisz
gúsba kötve kialszik az égő vágy.

Amikor a vágyunk int, amikor a folyó hív, ha van már híd, megúszhatjuk talán

Sodródunk a heves árral, a megnyugvás a parton vár
mosolyog ki bölcsebb nálunk: egy karcsapásért kár.
Sodródunk mert kell a mámor, lázas szemünk nem lát már,
hamisított valóságban a vérző seb nem fáj.

Lelkünk lassan összeér, egymást nyugtatva, meghaladva az ősi szenvedélyt
most jó így, készen áll a híd,
ami a sodró folyón átsegít, de
bölcsen is új kalandra hív.

Sodródunk a heves árral, a megnyugvás a parton vár
mosolyog ki bölcsebb nálunk: egy karcsapásért kár.
Sodródunk mert kell a mámor, lázas szemünk nem lát már
Hamisított valóságban a vérző seb nem fáj.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr492150741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Figyelmesen végig olvastam a szövegeket és a "Sodródás" címűben érzem azt az igényességet, amivel ennek a műfajnak érdemes nekirugaszkodni. Gratula!
Tényleg nem rossz, mármint a mondanivalója, de próbáld csak énekelni, helyenként beletörik a nyelved. Ha műértő vagy,a rímeket és sok más szempontot is figyelembe veszel. Van itt azért sokkal jobb is!
süti beállítások módosítása