HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dő (4) pa dö dö (5) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Uborka - Színezd újra

én-életem 2010.06.11. 07:19

Tizenéves fej, sokszor gondoltam azt, hogy semmit se érek
De mára rájöttem, hogy ez baromság, s csak át kell színeznem
Életem sötét részeit, a szürkét kék köntösbe bújtatni
S így ez a pár sor szerintem tanulsággal fog csengeni
Egy Uborka szájából, ki gyerekként kezdett neki
De felnőttként fejezte be az utazást, volt sok palánk mellé dobás
Emiatt rájöttem, hogy van mikor álmokkal való versenyfutás
Az élet, éppen ezért szép

Mert nem tudjuk, mit hoz a holnap
S ha elkeseredsz, ne fuss, csak színezd újra
Színezd újra életed megfakult fényeit
A gond többé hidd el, nem fog leteríteni

Mert nem tudjuk, mit hoz a holnap
S ha elkeseredsz, ne fuss, csak színezd újra
Színezd újra életed megfakult fényeit
A gond többé hidd el, nem fog leteríteni

Tegnap még azt hittem, itt a világ vége
Ma már abban hiszek, hogy még csak a kezdete
S ezek nagy szavak, mert sokan a búba burkolóznak
S azt hiszik, hogy minden ember ellenük van
Nem nyitják ki szemüket, bambán a sötétbe merednek
Pedig mellettük az ablak, s bekopog az optimista énje
Mögötte barátok, kik épp fociznak
Vagy épp az életről társalognak,
Úgyhogy engedj ennek a színes csábításnak
Ha nem akarsz egyedül lenni

Mert nem tudjuk, mit hoz a holnap
S ha elkeseredsz, ne fuss, csak színezd újra
Színezd újra életed megfakult fényeit
A gond többé hidd el, nem fog leteríteni

Mert nem tudjuk, mit hoz a holnap
S ha elkeseredsz, ne fuss, csak színezd újra
Színezd újra életed megfakult fényeit
A gond többé hidd el, nem fog leteríteni

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr552073322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagyon szép gondolatok, gratulálok hozzá!!!
süti beállítások módosítása