HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dő (4) pa dö dö (5) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Különös farsang

én-életem 2010.03.08. 20:40

 Ez az este más volt, mint a többi. Még a Hold is vörösen derengett a fátyolfelhők mögött. Halotti csend nehezedett a városra. Fojtogató mozdulatlanság. Csupán a szél süvített, mely az arcomba fújta a havat.
Egyedül voltam. Szerettem volna ezt hinni. De nem így volt. A szél… ezen az estén még a szél is más volt. Túlvilági hangok sóhajtoztak benne.
S ezek a hátborzongató, test nélküli sóhajok körülöttem cikáztak. Olykor még alakot is öltöttek a szitáló hóban. Kísértetiesek voltak. Ijesztőek.
Egy városszéli, elhagyatott épület felé tereltek, mely erre az egy estére egy vérfagyasztó ódonkastéllyá vált. Sötét árnyékként magasodott a város felé, hátterében a vérvörös Hold. Rémisztő volt; mintha nem e világbéli lett volna. S én hamarosan ott álltam az ajtaja előtt. Csak sejtettem, mi rejtőzhet mögötte. Végül a kilincshez nyúltam, de az ajtó hamarabb nyílt, és…
– Isten hozott szerény lakomban – köszöntött reszelős hangon a hullasápadt Drakula, azzal betessékelt.
Rengetegen voltak odabent. Láttam a farkast, aki nagymamának öltözött. Egy béka is elszökkent előttem; talán a hercegnőjét kereste, hogy egy csókkal levarázsolja róla a rút álarcot. De összefutottam a Szörnyeteggel is.
– Hát a Szépség merre jár? – kérdeztem.
– Amott csinosítja magát – mutatott az egyik süteményes asztalhoz.
A Szépség valóban ott volt. A boszorkány tartotta neki a míves tükröt. A boszorka, aki most csodásan festett. Kérdezte is a tükröt: „Tükröm, tükröm, mondd meg nékem, ki a legszebb a vidéken!”
Persze a tükör ismét csak azt felelte: „Hófehérke.”
Erre a boszi dühödten nézett felém. De még mielőtt megátkozott volna, elkapott a szőke hercegem.
– Igazán jól áll neked ez a jelmez – dicsért meg.
– De te hol hagytad a paripád? – mosolyogtam rá.
Az én szőke hercegem is elmosolyodott, s táncba hívott, de akkor…
– Adrikám! – hallottam meg anya hangját. – Ébredj, álomszuszék! Hasadra süt a nap!
Azzal felébredtem, és a különös farsang véget ért. Egy óra múlva már a strandon lubickoltam a családommal.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr291822301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása