HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dő (4) pa dö dö (5) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Az én farsangi jelmezem-álomjelmez

én-életem 2010.03.08. 20:39

 Kiskoromban imádtam a farsangot, mindig a legjobbat akartam megvalósítani. Nővéremmel mindig tervezgettünk, álmodoztunk. S akkor, mint egy villámfény jött az álomjelmez, bár tudtuk megvalósítása szinte lehetetlen. Kishableány! Megálmodtuk a hosszú, zöld, flitteres uszonyt és a hozzá illő lila színekben csillogó felsőt. A hajam hosszú szőke volt, de ezért még vörös parókát is viseltem volna. Na és a kellék: egy akvárium. Persze egyből beláttuk, hogy abszurd ötlet egy gyereket egy akváriumba ültetni, már ha egyáltalán lehetséges lett volna egy ilyen méretűt beszerezni. De a terv csodás volt. Annyira beleéltem magam, hogy már éreztem, ahogy ülök az akváriumban és kilóg a rikító uszonyom, a vörös hajam hozzásimul az üveg oldalához, én pedig mosolyogva integetek, amint a főcímdalra betolnak egy kerekes járművel a színpadra. És valóban csak egy megvalósíthatatlan álom volt. Ehelyett táncospár lettem, én egyedül! Egy kiváló ötlet után, ez aligha dobta föl a hangulatomat, s jobban örültem volna az uszonynak, a kényelmetlen felenadrág-feleszoknya alsó helyett. Kissé kellemetlen volt a félig maszkhatásúvá sminkelt arc, amely nem érzékelt, míg a másik vidáman mosolyog. Talán ami a legfurcsább volt, az a cipő viselete, hát gyerekként magas sarkúban sem egy leányálom járkálni, hát még ha csak a felét hordom! A fiú részem kényelmes és vidám volt, a lány-a csipkés piros szoknyában és csillogós fehér topban-csinos, de kényelmetlen volt. Ami még rosszabb, hogy táncolni sem igazán tudtam, főként nem annyi ember előtt lámpaláztól égve. De bementem. S már nem is emlékszem féltem-e vagy csak örültem, hogy már ott vagyok. Igyekeztem néhány tánclépést ejteni, már amennyit a felemás cipő engedett, összekulcsolt kézzel, így vonultam be. És amikor kijöttem megkönnyebbültem, és rájöttem, hogy mindez annak hála, hogy végig csak az álomjelmez lebegett a szemem előtt. Arra gondoltam- igen uszonyom van és nem egy béna tánclépést próbálok kicsikarni a kényelmetlen öltözetben

1 komment

Címkék: álom jelmez

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr211822298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagyon szuper!!!!:):)
süti beállítások módosítása