HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dő (4) pa dö dö (5) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

A titokzatos Ő

én-életem 2010.03.03. 22:05

Nem. Én bizony sose szerettem a farsangot. Egészen addig a napig, míg Ő fel nem kért. Hogy történt?
Az az elviselhetetlen farsangi délelőtt is ugyanúgy kezdődött, mint addig bármikor. Mihelyt kibújtam a takaró biztonságából, kezdetét vette az állóháború. A barátaim, kontra én. „Menjünk el a bálra”, kontra „Utálom a farsangot”. Ez már egy hagyomány volt nálunk, és – már csak úgy hagyományosan is –, mindig a túlerő győzött.
Beadtam a derekam, a barátaim pedig gondoskodtak a megjelenésemről. Egy áldozati jelmezt álmodtak nekem. Ha már úgyis haldokló lelkesedéssel vetem bele magam a buliba, legalább hatásos lesz az összhang.
Meg akartam úszni ezt az estét, de a menekülési kísérleteim mind kudarcba fulladtak. Nem maradt más: a macskanő, a bádogember és a zombi mellett én is beléptem a bálterem ajtaján. Odabent alig fért egymástól a rengeteg rémpofa. Nekem még a pillangószárnyú tündérke is egy vérszomjas szörnyeteg volt. A katicától pedig rendesen irtóztam.
Tettem róla, hogy szétváljunk. Nem akartam agyoncsapni a hangulatot. Bár mit vártak egy félholtra vert nőszemélytől, akin cafatokban lóg a ruhája? Még a ketchup is belecsorgott a számba, és folyton könnyeztem a festéktől, mellyel elsötétítettük a szemem alját. Hogy mivel nem jár egy monokli? A tupírozás meg… Mire végeztek a hajkölteménnyel, ami a fejemen ágaskodott, úgy éreztem, egy darab hajszálam sem maradt.
Az egyik sarokban ültem le, és figyeltem a rémtáncosokat. Volt köztük egy féllábú is. Azt, hogy hova rejtette a másik lábát, azóta se tudom. Ahogy azt se, honnan lépett elém a titokzatos Ő. Ő, a hátborzongató fekete csuklyában. Ő, az élethű kaszájával.
Nem tudtam nemet mondani, maga a Halál vitt a táncba. Engem, a félholt nőt. Még sose éreztem magam úgy, mint az Ő karjaiban. Egyszerre borzongtam és rajongtam érte, a farsangért. Eggyé váltam a rémségek éjszakájával. Életemben először élveztem a farsangot. S mire véget ért az áttáncolt éjszaka, vártam a következőt. Vártam, hogy a Halál ismét eljöjjön értem.

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr321807117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása