HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dő (4) pa dö dö (5) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Az én farsangi jelmezem

én-életem 2010.03.02. 18:48

Az óvodában minden évben megrendezzük a farsangi mulatságot. Azt ne hidd, hogy ez csak afféle kiscsoportosoknak szóló jelmezes buli. Ott van ám a falu apraja-nagyja. Ha hiszed, ha nem, még Margó néni az óvoda igazgatója is beöltözik, igaz ő minden évben ugyanazt a boszorkány jelmezt ölti fel, de ezt mi mind elnézzük neki.
Idén a bál napján kiderült, hogy nincs nekem se ruhám, se cipőm, de még egy nyamvadt fejfedőm se amit felvehetnék. Itattam is az egereket rendesen. Ekkor jött nagymama, ő bizony mindig ott van nekem a bajban.
- Drága kisunokám-mindig így szólít ha látja, hogy valami bánt- Honnan ez a nagy bú?
- Ha éppen tudni akarod hát nincs jelmezem a mulatságra. - kiabáltam zokogva.
- Na még ilyet, ez aztán nagy baj. Talán akad valami a tarsolyomban. Van egy mentőötletem. Van ám nekem egy réges-régi tündérjelmezem.
- Hogy micsoda? Nagymama, hiszen ez csodás! Pont erre vágytam. - hebegtem még mindig könnyes szemmel.
- Talán itt-ott szakadt….
- De azt ki tudjuk javítani, ugye?- vágtam közbe izgatottan.
- Hát persze, de tudnod kell, hogy ez egy varázsjelmez- mondta ő azzal a szelíd és természetes mosollyal, ami csak neki volt a világon. Fenn van a padláson.
Több órás lelkes kutakodás és ezer meg ezer kincs után végre ott volt. Piszkos, dohos, poros kis ruha. Büszkén vettem fel a fodros szoknyát és a fejemre tökéletesen illő zöld kalapot. Majd a káprázatos és hatalmas szárnyak következtek. Ezekkel, ha akarnék akár - gondoltam -és akkor valami történt. Elrugaszkodtam és láss csodát pár perc múlva már a háztetőn ücsörögtem, még egy ugrás és sikerült feljutnom a falu legmagasabb fájának tetejére, de még ez sem volt elég. Versenyre keltem a párkányunk galambjaival, a tavacska kacsáival, az erdő vadmadaraival.
Felülről láttam a házunkat, az erdőt, a rétet és igen ott volt az óvoda. Már mindenki jelmezben, királylányok, manók, katonák, angyalok és mesehősök várják, hogy végre megérkezzen a Boszorkány és megnyissa a ramazúrit.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr231803553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása