HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dő (4) pa dö dö (5) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) színezd (26) szinezd (3) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Tőrvívó

én-életem 2010.02.10. 22:25

Hogy miért, már nem tudom, de épp haragban voltam a férjemmel — ezért úgy döntöttem, egy farsangi buli erejéig faképnél hagyom. Igent mondtam régi középiskolai osztálytársnőmnek, aki jelmezbálra hívott. Háremhölgynek öltöztem, és elégedetten nyugtáztam a tükörben, hogy én sem ismerek magamra – a paróka, az álarc és a sokat sejtető, de keveset láttató színes kendők megtették a magukét.
Hatalmas forgatagba csöppentünk; legalább kétszáz jelmezes kavargott a múzeum aulájában. Hamar elfeledtem otthoni bosszúságomat, és remekül szórakoztam; rengetegen táncoltattak, aztán pezsgőztem, és részt vettem a játékokban is. Egy zálogkiváltós feladatnál párba állítottak egy magas, karcsú férfival, aki tőrvívónak öltözött. Már előzőleg is felfigyeltem a harmonikus mozgására, jó megjelenésére – igaz, az arcát tökéletesen eltakarta a rostély, így csak reméltem, hogy helyes fiú. Mindenesetre a göndör tincsek, a széles váll, a fiúsan vékony alkat elég jó benyomást tettek rám. Táncolnunk kellett, és a talpunk alól elfogyó újságpapír miatt egyre közelebb kerültünk egymáshoz… Végül szorosan megölelt, és a mellettünk kiabálók „Csókot a győztesnek, csókot!” kiáltozására épp csak megemelve a sisakrostélyt, megcsókolt.
Kicsit beleszerettem. Bűntudatom volt persze a férjem miatt, de az este minden túlkapását a farsangi bolondságok közé soroltam magamban. Pár napig még álmodtam az Ismeretlenről, aztán újra belemerültem a munkába, és nem is gondoltam az egészre.
Később aztán a férjemmel is kibékültem, de az ominózus farsang nem jött szóba, csak jópár év múlva. Be akartam vallani a kalandomat, ezért megkérdeztem:
—Tulajdonképpen te hol voltál és mit csináltál, mikor én elmentem a bálba?
—Én is bálba mentem egy egyetemista társammal. a múzeum aulájában voltam.
—Csak nem tőrvívónak öltöztél?
—De igen, honnan tudod?
—Én voltam a háremhölgy…
Ilyen jót régen nevettünk!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr241747965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása