HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dő (4) pa dö dö (5) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Az Én farsangom...

én-életem 2010.02.05. 16:16

Jelmeztervezésben sosem voltam valami jó. Ha néha-néha mégis sikerült kieszelnem egy jónak tűnő tervet, akkor a megvalósítással akadtak problémáim. Mindezek ellenére mindig is szerettem a farsangot. Mert akármilyen is volt a jelmezem, sokat foglalkoztam vele, hogy olyan legyen. És eközben rengeteg vidám percet tölthettem a családommal, a barátaimmal, azokkal, akik fontosak nekem.
A néha elég gyérre sikeredett jelmezeim ellenére általános iskolában mégis kétszer sikerült helyezést elérnem. Ezek közül is számomra legfontosabb a nyolcadikos farsang volt. Pár lánnyal az osztályból elhatároztuk, hogy boszorkánynak öltözünk. Már a jelmezek tervezése és beszerzése is nagy feladat volt, ami persze tele volt mókával. Végül nagyon régi, nagy, rakott szoknyákat sikerült szereznünk, amihez persze jó pár alsó szoknya is volt. És persze hozzá illő régi, kötött pulóverek meg kendők.
Aztán persze az igazi nagy móka a közös készülődés volt, amikor segítettünk egymásra feladni a ruhákat és jókat nevettünk azon, kinek hogyan áll. Az is érdekes volt, amikor közösen sminkeltük ki magunkat, jókat derültünk rajta, mikor valamelyikünknek a szája mellette a fogán is landolt egy kicsi a sötét rúzsból, na meg azon, hogy ki mennyire bírt feltupírozni a haját. Végül persze a legnagyobb poén az volt, amikor a farsangi bál helyszínén kiszálltunk a kocsiból és bevonultunk az épületbe. Az osztálytársaink nagyon jókat vigyorogtak rajtunk, mi meg a grimaszaikon, amik az elfojtott nevetéstől ültek ki az arcukra. A jelmezes felvonulást is végigkacagtuk, így nem igazán sikerült „boszorkányos hangulatot” keltenünk, de nagyon jól éreztük magunkat. Nagy meglepetésünkre mi nyertük meg a fődíjat, a tortát, amit persze megosztottunk az osztállyal. Végül mielőtt még átöltöztünk volna, készült rólunk egy csomó fénykép, amiket így most visszanézve arra jutottam, hogy nem teljesen úgy néztem ki, mint egy boszorkány, inkább, mint egy boszorkány és egy emós ötvözete. :) Mások véleménye szerint, mint egy „vámpírboszorkány”. De bárki bármit is mond a képekről, vagy a jelmezekről, nekem ez volt életem eddigi legjobb farsangja.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr21731977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása