HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dő (4) pa dö dö (5) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) színezd (26) szinezd (3) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Az én iskolám

én-életem 2009.11.16. 19:03

Az én iskolám Zamárdiban helyezkedik el, tehát a Balaton parton. Mindössze száz métert kell sétálni és máris gyönyörű balatoni táj tárul elénk.
Több szak közül választhatnak az ide érkezők, én az idegenforgalmi szakmenedzser mellet döntöttem. Hétfőtől csütörtökig vannak óráink, negyedévente pedig modulzáró vizsgák segítségével mérik fel tudásunkat irásban vagy szóban, plussz kapunk egy házi dolgozatot. Nagyon rendesek a tanáraink, mindent meg tudunk velük beszélni. A tananyagot Power Pointba készítik el és kivetítőn adják át nekünk, ezzel érdekesebbé teszik az órákat. Értékelem hogy mindig elmondhatjuk a saját véleményünket az adott tananyaggal kapcsolatban. Év végén alap- vagy középfokú nyelvvizsgát kell tennünk angolból vagy németből. Hamarossan elindul az olasz nyelvtanulás is, persze ez nem lesz kötelező. Szerintem a mai világban fontos hogy minnél több nyelven beszéljünk. Az iskolához tartozik egy kollégium is. Akit felvesznek a suliba az automatikusan helyet kap a kollégiumba, ha igényli. Sportolási lehetőségeink is vannak. Rendelkezésünkre áll egy tornaterem, ahol általában órák után a fiúk fociznak, a lányok röplabdáznak, de akinek egyik sem felel meg igénybe veheti a konditerem gépeit. Nagy örömünkre a sulinak van net terme is korlátlan internettel. És ez még nem minden…az iskola tanulói egyik közeli szállodában díjmentesen használhatják a fedett úszómedencét és a szaunát. Azt hiszem erre mondják, hogy öröm iskolába járni.
250 km-re vagyok az otthonomtól, de egy percre sem bántam meg hogy ebbe az iskolába íratkoztam, bátran ajánlom mindenkinek. Barátságos a légkör, a társaság és ez megkönnyíti a tanulást.

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr31529953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ez nagyon jó!Megérdemli az 5öst!
Tök jó...én 5öst adok!
Csatlakozom az előttem szólókhoz :)+5
250 km-ről?Az nem semmi!5öst adtam!
További sok sikert!
JÓ AZ OLDAL ÉS 250 KM NEM SEMMI
Szerintem tök átlagos.De ne vedd sértésnek, sok sikert kívánok neked!
süti beállítások módosítása