HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dö (5) pa dö dő (4) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Tóth Gabi: Elég volt

én-életem 2010.08.03. 18:42

Tóth Gabi: Elég volt (T. verzió)

Én tudtam kezem,
Mint a jég oly hideg.
Talán beteges láz,
A hideg is ráz.

Bebörtönözve, ösztönömbe, untam már, ódon vár.
És kínzó volt mindig,
Hiszen nem bírtam egyszerre.
Szívem nem jár, de nekem is fáj,
Az éji mámor, az eltűnt boldogság.

Amikor az érzés hív, az ösztön szava csábító, emberi érzés nincs,
többé már.

Elég volt a hazugságból,
Halhatatlan szívem száll.
Újjá éled, alkonyatkor,
És nem is kell más.

Elég volt, már nem kell átkozz,
Szívem karó döfje át.
Én szomjazom, már vérre vágyom,
Bánnom kár.

Untam, de annyira tudtam, elkárhozom
Holnap már, ha újhold vár.
Ki bízna bennem, örök lelkem bárhogy fáj...ájájáj

Bár átlátom,
Bűneimet nem bánom
Úgysem, hisz nem leszek más, örökös tánc,
Ez amit élek, vad és nem lesz más!

Amikor az érzés hív, az ösztön szava csábító, emberi érzés nincs,
többé már.

Elég volt sok hazugságból,
Halhatatlan szívem száll.
Újjá éled, alkonyatkor,
És nem is kell más.

Elég volt, már nem kell átkozz,
Szívem karó döfje át.
Én szomjazom, már vérre vágyom,
Bánnom kár.

Egy álom, nem ezt kívántam rég.
De hogyha más lett volna,
Most egy fagyos kripta,
Fogja volnék én.

De jobb így, és az benne a szép,
Hogy nem jön új,
Csak a semmi vár,
A mese véget ér!

Elég volt sok hazugságból,
Halhatatlan szívem száll.
Újjá éled, alkonyatkor,
És nem is kell más.

Elég volt, már nem kell átkozz,
Szívem karó döfje át.
Én szomjazom, már vérre vágyom,
Bánnom kár.

 

 

 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr32196506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása