HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dö (5) pa dö dő (4) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Zeném szól (Tóth Gabi - Elég volt)

én-életem 2010.07.19. 20:51

Hív a zene
Tudja mást nem tehet
Hisz ez az élet,Amit kérek
Egy édes mámor
Mi el varázsol
Messzi már
érezz rám

Ne vedd el tőlem kérlek
egyetlen kincsem,
hisz ez az a vágy,
mi nekem is jár.
Egy kedves dalból,Egy vérző hang hullám..

Lehet, hogy te másképp élsz,
De nekem már csak az számít,
Hogy ez a dal
Mindig bennem élhet már.

Ref
A Zeném szól
S már mást nem várok,
Érzem azt hogy nem kell más.
A gitár húrja pendül bárhol,
S a szívem most nem fáj.
A zeném szól
És én már szállok,
Énekelve, minden más.
A zenémben él minden álmom,
táncolj rá.

Ha jól vagy
Valami el rontja
a kedved és
Szemeden ránc
De mosolyogj rám
Úgy hidd el szebb lesz
S az évben egyszer
A nap rád vár
hájájáj

Míg álarcom átkozva van
Átgázol minden
S a szavakon már
Az igazat várd
A szép kék égből,vad villám tör rád.

Lehet, hogy te másképp élsz,
De nekem már csak az számít,
Hogy ez a dal
Mindig bennem élhet már.

Ref
A Zeném szól
S már mást nem várok,
Érzem azt hogy nem kell más.
A gitár húrja pendül bárhol,
S a szívem most nem fáj.
A zeném szól
És én már szállok,
Énekelve, minden más.
A zenémben él minden álmom,
táncolj rá.

A számon
Egy régi dallam ég
Ez az ami fojtogatva
Kis darabra
Törte szívem szét.
S ha szólít
Egy múltba süllyedt kép
Majd színre zúz
S a múltba vág
Így lehet más az éj.

Ref
A Zeném szól
S már mást nem várok,
Érzem azt hogy nem kell más.
A gitár húrja pendül bárhol,
S a szívem most nem fáj.
A zeném szól
És én már szállok,
Énekelve, minden más.
A zenémben él minden álmom,
táncolj rá.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr502162053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Remélem mindenkinek tetszik!!:) főképp a zsűrinek :D írjatok komenteket lécci!
süti beállítások módosítása