HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dö (5) pa dö dő (4) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Elég volt (Tóth Gabi) - Mese az hogy...(Mészáros Ildikó

én-életem 2010.07.05. 12:21

Elég volt (Tóth Gabi) - Mese az, hogy…(Mészáros Ildikó)

Elárult szíved pedig bíztam benned
Sodró szerelem várj
Úgy kereslek már
Az égre nézve felhők mögül
Gondolj rám
Szállj hozzám

Egy hang villant gyere már a jégvirág tüze ég
Szívem forr már
A lemez is jár, őrült ez a tánc
Érezni
Boldogság

Árnyéktáncom téged hív
Árnyéktáncom elcsábít
Rohan az idő, hív
Jöjj hozzám

Mese az, hogy hallom hangod
Elmúlt érzés nem rád vár
Szállj szerelem vacogok
Csatát nyerek – ordítom

Mese az, hogy téged várlak
Ezt miért is tagadnám
Felébredtem, hát kába
Álmom száguldj már

Csatát nyertem – elszállt a vágy
Te pedig menj tovább már
Nem tagadom – fáj
Repülök vele
Nem kérem én
Várj majd rám
Áháháh

Száguld a sorsom, vállalom
Álmodom a fényt
Hát jól figyelj rám
Csak emlék mi fáj
Menj utadra – én
Mást kívánok már

Árnyéktáncom téged hív
Árnyéktáncom elcsábít
Rohan az idő, hív
Jöjj hozzám

Mese az, hogy hallom hangod
Elmúlt érzés nem rád vár
Szállj szerelem vacogok
Csatát nyerek – ordítom

Mese az, hogy téged várlak
Ezt miért is tagadnám
Felébredtem, hát kába
Álmom száguldj már

Egy vágy ami torz kép,
Szenvedés
Kiált a folyó partján
Vártalak sodró ár
Ölelő remény

Itt a dal, hív a dal
Emlék a kép
Ugye mily kár
Elárul a
Szenvedély, lángja ég

Mese az, hogy hallom hangod
Elmúlt érzés nem rád vár
Szállj szerelem vacogok
Csatát nyerek – ordítom

Mese az, hogy téged várlak
Ezt miért is tagadnám
Felébredtem, hát kába
Álmom száguldj már

 

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr762130640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása