HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dö (5) pa dö dő (4) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Tóth Gabi – Elég volt (Én életem)

én-életem 2010.06.21. 20:42

Sóhajts nagyot

Gyere jobb, ha hagyod
Ugye nem akarsz bajt
A vérem hajt
Mozdulj kérlek
Miért nem érzed
Ajkam vár
Csókolj már

Ha nem kellek
Miért nem mondod, fel kéne
Ébredned
Ne tetézd még
A harag széttép
Légy most bátor
Végre. Szólalj már!

Mondhatod, hogy nem kell már
Mondhatod, hogy rám untál
Tudod, én sem értem már
Miért nem fáj

Ne kérj tőlem jó tanácsot
Mindenkire más sors vár
Az én életem én formálom
Tőlem, mondd mit vársz?
Nem értem, most miért dobálódsz
Te mondtad, hogy rám untál
Hidd el édes én nem bánom,
Elmúltál

Szóltam
Eleget papoltam
Neked, hogy az én ágyam
Nem hálózsák
Kényelmedben
Épp velem nem
Számoltál

Éreztem
Végül nem is tévedtem
Nem volt meg
Benned a tűz,
Mi engem fűt
Elhibáztad
Véglegesen már!

Mondhatod, hogy nem kell már
Mondhatod, hogy rám untál
Tudod, én sem értem már
Miért nem fáj

Ne kérj tőlem jó tanácsot
Mindenkire más sors vár
Az én életem én formálom
Tőlem, mondd mit vársz?
Nem értem, most miért dobálódsz,
Te mondtad, hogy rám untál
Hidd el édes én nem bánom,
Elmúltál!

Látom. Nem kell még egy hét
Könyörögve, futsz majd vissza, szem kisírva
Karod tárva szét

Édes! Most kezdődik épp,
Szabad élet, nélküled, mit nem szakíthatsz szét!

Ne kérj tőlem jó tanácsot
Mindenkire más sors vár
Az én életem én formálom
Tőlem, mondd mit vársz?
Nem értem, most miért dobálódsz,
Te mondtad, hogy rám untál
Hidd el édes én nem bánom,
Elmúltál!

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr432099254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása