HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dő (4) pa dö dö (5) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Pillangó

én-életem 2010.03.08. 20:41

 A farsang a bolondozások, bálok ideje. Erről mesélek el most egy történetet, amit máig nem felejtettem el. Tizenkét éves voltam.
Tele vágyakkal, reményekkel, szerelemmel. Barátnőimmel örömeinket, bánatainkat megosztottuk egymással. A szerelmem persze észre sem vett, pedig egy osztályba jártunk. Közeledett a farsangi bál. Eszter barátnőmtől megtudtam, hogy álmaim hercege boszorkány lesz, de ez titok.

És elérkezett a várva várt nap. Pillangónak öltöztem, hogy gyönyörű legyek. Már javában tartott a bál, mire megérkeztem, de sehol a kedvesem! Idegesen tömtem magamba a szendvicseket. Egyszer csak Eszter, ki bohócnak adta ki magát, rám kiáltott.
- Nézz az ajtó felé!
Ott állt a boszorkány! Rondábbat el se tudnék képzelni, nekem mégis ő lett a bál fénypontja. Egyenesen idejön! A falat is megakadt a torkomban. Szólt a zene, a jelmezesek táncoltak. Meghajolt előttem, és táncba vitt. Röpültem a karjaiban, forgott velem a vendégsereg, bohóc, tündér, kéményseprő, egy egész kavalkád.
Mikor vége lett, leheletfinoman arcon csókolt. Maszkjából csak a szeme és a szája látszott ki. Szinte elolvadtam, jó, hogy fogta a kezem, és a büféhez vezetett. Eszter és Zsuzsa mosolyogtak, mikor hátrafordultam, a meglepetéstől majdnem összeestem. Egy újabb boszorkány jelent meg. Hirtelen lerántottam a partnerem jelmezét, egy ismeretlen fiú állt előttem. Hatalmas pofonnal jutalmaztam kedvességét. A többiek ekkorra már majd megfulladtak a röhögéstől. Kirohantam a mosdóba, könnyeimmel küszködve. Szó nélkül otthagytam a díszes társaságot.
Később megtudtam, szándékos volt a tréfa, hogy ne ábrándozzak, térjek észhez. Azóta sok év telt el, barátságunk megmaradt.

A farsang már mást jelent nekem. Mindannyian álarcot hordunk, keveseknek mutatjuk meg igazi arcunkat. Most néhány percre az álarc mögé nézhettetek.

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr361822304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása