HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dö (5) pa dö dő (4) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) színezd (26) szinezd (3) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Az én életem: az én iskolám

én-életem 2009.12.07. 22:26

Az első benyomásom, amikor ebbe az iskolába érkeztem már utalt arra, hogy ez nem egy iskola a sok közül, hanem egy kiváló iskola a kevesek közül. Mikor még elsőként jártam ebbe az iskolába, bevallom őszintén, - nincs értelme tagadni, - elégé visszahúzódó voltam. Ám pár hónap elteltével ráébredtem, nincs értelme magunkba nyomni azt, amit meg is oszthatnánk másokkal. Az Újvárospark több, mint egy „általános” iskola. Ez az iskola egyénenként megfelelően kezeli a diákokat, a tanulók barátságosak, s az iskola lehetőséget ad a továbbtanulásra. Többféle képzés, s több éves OKJ-s képzések várják azokat a tanulókat, akik elvégezték legalább a 8 általánost. A Dr. Török Béla egy Általános iskola, Speciális Szakiskola, és Diákotthon, illetve Kollégiumot biztosító intézmény.

Az iskola a tanulás mellett figyel a diákok szórakozására, s kikapcsolódására, éppen ezért különböző kirándulásokat szervez mind az általános iskolásoknak, mind a szakiskolás diákok számára az ország különböző részeire. Pécs, Székesfehérvár, Sopron, de Budapest híres nevezetességeire, s fesztiváljaira is eljuttatja a tanulókat. Egy pár megemlítésre méltó: Vasúttörténet, Vidámpark, Cirkusz, Állat és növénykert, Hősök tere, múzeumok, templomok, a Buda vártól kezdve a Gellért helyig, és egyéb nyílt napú s kulturális programokra, amelyek felvilágosítják a tanulókat. Például az AIDS világnapja, a Föld napja, s az újrahasznosítás napja.
Az iskolában különféle OKJ-s képzések vannak, melyeket a tanulók 16-25 éves korukig végezhetik. A tanfolyamok lehetnek 1-2, de akár 3 évesek is. Szőnyegszövés, kerékpárszerelés, burkolás és szobafestés, számítógép kezelő és használó, illetve az irodai asszisztens szakmákat tanulhatnak a szakiskolások.
Hogy miért szeretem az iskolát? Hát ezért. S hogy miért ajánlanám? Mert azoknak a tanulóknak, akik nem képesek egy átlagos középiskolában eredményesen teljesíteni, azok itt egy szakmát vehetnek a kezükbe, amivel könnyűszerrel leérettségizhetnek, s munkába állhatnak.
S egyszóval még egyszer, hogy miért jó iskola az Újvárospark 1 intézmény.
 
Szinte fátyolként borította be,
A reménység fényes napsugarát,
De a felhők szétoszlottak,
S a kedélyek megszűntek.
Itt vagyok, s tanulok,
Ameddig csak akarok,
Tanuljál hát te is itt,
S fényesítsd álmaid te is itt.
(saját vers)
 
Ajánlom mindenkinek, nem fog senki sem csalódni, ha az intézménybe kezd el járni.
Üdvözlettel: Az iskola egyik tanulója

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr881581917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása