HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dö (5) pa dö dő (4) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) színezd (26) szinezd (3) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

A közösség fontos!

én-életem 2009.11.19. 23:02

Kőrösy József Közgazdasági Szakközépiskola, e név elolvasása után mindenkinek csak a töménytelen matek óra és az unalom jut eszébe. Közgazdaság? Minek az? Ráadásul nehéz is. Mégis fantasztikus. 9.-es vagyok jelenleg és szeretek bejárni a suliba. A közösség fantasztikus, nincsenek lekezelő nagyok, nagyképű menők vagy éppen diktátor tanárok. Többnyire mindenki megtalálja a többi emberrel a közös hangot. A tanárok pedig próbálnak jó kapcsolatot kiépíteni a tanulókkal. Már lassan ott tart a helyzet hogy betegen nem akarok itthon maradni. Mindez a közösség miatt, annyira hangulatos az egész hogy a tanulást teljesen elviselhetővé válik, pedig elhihetitek én sem vagyok az a kitűnő tanuló. Igazából nem is bánom, mire fog emlékezni az ember évek elteltével? Arra hogy a könyvtárban ült és tanult, vagy pedig arra mennyi minden hülyeségen röhögtek, milyen poénokat mondtak vagy hogy hányszor fogták a késést az iskolában való eltévedésre?:) Az osztályom tagjaival iskolán kívül is tarjuk a kapcsoltat, örülök hogy ilyen embereket sikerült megismernem és elég furán hangzik de ezt egy Közgazdasági Szakközépnek köszönhetem. Említésre méltó dolog a Kőrösy party is, ez évben több mint 1000-en vettek rajta rész beleértve a külsős vendégeket is. Nem is akárhol tartották, a retro klubban, felejthetetlen élményt nyújtott. Iskolánk több médiával kapcsolatos dologgal is foglalkozik, újság, tv, rádió, filmklubok. Jelentős tanulmányi eredmények is megtalálhatok, egyik 4.-es diákunk részt vett a pekingi olimpián gépírás terén és fantasztikus eredményeket ért el. Sorolhatnám még tovább az eredményeket de szerintem akkor a fogalmazás hamar vontatottá és unalmassá válna. A tanárokról viszont még nem esett szó. Az engem tanítok többnyire kedvesek és mindig segítőkészek, a tantárgyakat pedig próbálják a legmegtanulhatóbb módon megközelíteni. A pálmát azonban a magyar órák viszik, jó a hangulat és könnyen szótértünk a Tanárnőnkkel, pont úgy mint az üdítő nyelvtanokon.:) A német órák kicsit kemények mégis egész jók, pedig én a németet emelt óraszámban tanulom. Az általános tantárgyakon kívül tanulok gazdasági kommunikációt és gépírást is. A gépírás nagy kedvencem, de csak azért mert megy is. Azonban nagyon gyorsan lefárad az ember a koncentrálástól, mert ugye a billentyűre nem lehet nézni és 10 ujjal kell vakon gépelni. A lényeg mégis mindig a közösségen van. Lehet egy tantárgy bármilyen jó és fantasztikus ha unalmas és rossz társaságban töltjük el azokat. Én pedig bátran és büszkén állíthatom hogy a Körösy szakközépben igenis mindig jó a hangulat, jók a bulik, jók a magyar órák de még jobbak az ének órák és a szünetek (: Örülök hogy ide járhatok, és nem bántam meg hogy nem egy másik suliba mentem. Itt ülök a gép előtt és azon gondolkozom mi mindent írhatnék még az iskoláról, viszont azt hiszem ennyi elég lesz, ugyanis úgy gondolom senki nem azért tart egy iskolát olyan nagyon jónak ha felsorolják az összes jeles tanulmányi eredményt, hanem mint mondtam a közösség miatt is. Tisztelt olvasók, remélem így valamilyen formában kirajzolódott az iskolám „körvonala” és remélem tudtam éreztetni azt hogy szeretek ide járni. Köszönöm mindenkinek aki az én kis fogalmazást végigolvasta.

Viktor

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr191538325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása