HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dő (4) pa dö dö (5) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) színezd (26) szinezd (3) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

GAME WORLD - Leonardo da Vinci-ig

én-életem 2009.11.09. 21:31

A GAME WORLD- Da Vinci-ig
 
Főnyeremény: A GAME WORLD világából, eljutni a Pécsi Todomány Egyetem,Kaposvári Egészségügyi Tanszékére!
Hogyan kerül egy fiatal környezetvédelmi technikus,e tanszékre?
-Keresem a tökéletest,amire iskolám lehetőséget adott nekem.
Nem vagyok méltó arra,hogy Leonardo Da Vinci-hez mérjem magam,de hasonlatképpen mégis ezt teszem.Ő ahhoz,hogy a tökéletes remekműveit megalkothassa,képes volt arra,hogy az emberi testet kívülről és belülről egyaránt aprólékosan tanulmányozza.
Boncolta az emberi testeket.Igen!
Én is ezt fogom csinálni,na persze festményeket soha nem fogok tudni készíteni.(max. pon,pont,vesszőcske)
\"Egyszerű\"sejteket,szöveteket analizálok.Ezt az állítólag hálátlan feladatot,a már nem tökéletes test esetleges \"megjavításának\" szolgálatában.
Mindehhez régi iskolám a Veszprémi Ipari Szakközépiskola nyújtott biztos alapokat.
Az egyetem kiművelt doktoraival,szakembereivel,szívük-lelkük hozzáadásával,plántálja el bennem, e gyönyörű szakma rejtelmeit.Az egyetem felvállalta e nem túl népszerű hivatás ,magas szintű oktatását./orvos laboratóriumi diagnosztikai analitikus/
Az emberek nem is tudják,hogy ez végig kíséri életüket,a\" bölcső előttől a sírig\".Az első terhességi vérvétel analizálásától kezdve,akár a daganatos vagy más kórós elváltozások,betegségek diagnosztizálásáig,ami analitka nélkül lehetetlen.
Nagyon kemény,már néha szinte felfoghatatlantan tananyagokat sajátítok el,de szeretem,mert látom az értelmét.
Apró mákszemként is lehet nagy dolgokat cselekedni,sőt ehhez nem kell a színpadra állni,a függöny mögött is vannak fontos emberek.
Azt kívánom,hogy aki ezt olvassa,annak sejtjei,szövetei,molekuláris részecskéi soha ne kerüljenek a kezembe.
Akié véletlenül mégis odajut,teljes tudásommal,amit iskolámnak,a Pécsi Tudományegyetem Kaposvári Egészségügyi Tanszékének és kedves tanárainak köszönhetek,azon leszek,hogy a tökéletes eredmények biztosításával,gyógyulásukhoz ily módon én is hozzájárulhassak!!!
 
Segítsen mindenki , azzal amit tud,hogy "NE CSAK KERESSÜK,DE MEG IS TALÁLJUK A TÖKÉLETESET,VAGY LEGALÁBB 
KÖZELEBB KERÜLHESSÜNK HOZZÁ"
Használjuk a hét ajándékot-bölcsesség,értelem,jótanács,tudomány,lelki erősség,jámborság,istenfélelem!!!!!!!
Aki érti,ne féljen a nehézségektől,segítséget ad iskolám bárkinek!

Köszönettel 

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr471513896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bár sokan gonodolkodnának így,talán szebb lenne a világ:kaptál 1 db (5)
nem kell kirakatbábunak lenni mindenkikinek
Mi a fontos?Embernek maradni!Szerintem Te az leszel,vagy és voltál!
Az ipariból,PTE-ETK-ba,nem egyszerű 4 év kihagyással.Már megvannak a jó eredmények,aztán már csak a becsületes munka következik,egy életen át!!!!
Történeted szívhez szól!Látszik,szereted is,amit csinálsz.Tovább az úton!
akit a kaszinó kivet magából,így jártál!Nem voltál odavaló!!Sok sikert!
mindent elolvasok,de mindig itt ragadok,miért?telepátia?
Szeretnélek megismerni!Csak jó ember lehetsz!
Rád bíznám szöveteimet,életemet is!
@anci---: én is rá bíznám,sejtjeimet is!
Nem habos torta az élet,az biztos,köszönet hogy értünk tanulsz!bizniszmenből,már sok van,élősködnek csak!
A videópályázatra is beküldhettél volna vmit.Mert szövegileg elég nyers.
@FáyA: nyers,a répa amit nem főzünk meg,ez az élet gyermek,csöpögősen nem lehet a rákos szöveteket elemezni,én a tényeket látom benne,és ez a valóság sajnos.
Hello Szupapó!Egyébként én 5 pontot adtam rá mert tetszik és megérdemled, felépítésben és úgy minden szövegileg is és helyesírásilag is tökéletes csak nem tudom akárhányszor elolvasom nyersnek tűnik:SNa de Sok sikert!Vagyis neked nem kell mert ilyen pályaművel sok esélyed van a nyerésre!
@FáyA: köszi de ezt nem nekem adod,hanem,aki írta,övé az érdem,én is csak olvasgatok és szavazgatok,de ez valahogy megragadott,főleg igy hogy kissé korosabb vagyok,már van mit féltenem,és nem mindegy,mit fognak majd eredményként a laborban.Életek függhetnek tőle.Ez itt a helyzet.Tetszik sok írás,de nembírok írni mindenre,mert dolgozni is kell valakinek.oksa!barátom szavazzunk együtt tovább,meg olvassunk,úgyis azé az érem,akinek meg van írva a nagykönyvben.Játéknak,jó,legalább beszélget az ember ezzel azzal.nem?
Értem köszi hogy válaszoltál.Érdekes személyiség vagy szeretnélek jobban megismerni.Elég sokmindenben egyetértünk.Én is játéknak veszem ezt az egészet plusz megismerhetek több tapasztalt okos embert is.
Tökéletes!Még mindig úgy érzem,a realitáson alapszik írásod,a sok hűhó felesleges.
@FáyA: én is,nekem nagyon fontos ez a stílus,mert az én nyers sejtjeimet,nem szeretném ,ha valaki csöpögőssé tenné,az már a vég!
nem baj ha nem rád szavaznak,az élet úgyis mindent bepótol
@szupapó: kicsi szövet,kicsi sejt,nagyon sok szépséget rejt
@szupapó: te meg aztán nagyon tudsz mindent
@FáyA: A boldog új évről nem is beszélve!Mindenkinek,sok szerencsét,egészséget!
@márti/mz/x: Kedves diákok!Öröm lesz a köbön ,ha valaki érdemmel,neyeri a versenyt!Gratulálok neki!
@FáyA: Érdekes nem vagyok gyermekem,csak már elég tapasztalat!Ezért aztán tudok egy s.mást!Remélem te is szurkolsz az igazi rá érdemesnek,hogy övé legyen a főnyeremény!Boldog Karácsonyt neked is!
Köszi Szupapó neked is boldog karácsonyt és boldog új évet!És én is az igazinak szurkolok sajnos most nem tudtam benevezni de hamarosan új játékkal jelentkeznek és már nagyon várom.
@FáyA: akkor készülj,és győzz le mindenkit!
Köszi Szupapó nagggyon rendes vagy:)
süti beállítások módosítása