HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dő (4) pa dö dö (5) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

A hely, amely megalapozza a jövőmet

én-életem 2009.11.07. 18:47

A következő sorok azt igazolják, hogy miért vagyok büszke az iskolámra. 
Egy iskola a tanárokra épül, hogy hogyan tanítanak, hogyan bánnak a gyerekekkel és, hogy a gyerekek milyen visszajelzést nyilvánítanak. Nos, ez a 3 fontos alapvető szabály azt hiszem egyezik intézményemmel. Mielőtt elkezdeném sorolni iskolám jellemzőit, le szeretném szögezni, hogy nem azért írtam ezt a szöveget, hogy nyerjek, persze örülnék neki, hanem igazából a lényege, hogy csupán eldicsekedjek, én milyen boldog vagyok iskolámban és, hogy mindenki megtudja hova járok. Visszatérve a tanárjaimra nem tudok panaszkodni. Nagyon kedvesek, segítőkészek és jól esik a diákoknak, hogy megoszthatják velük problémáikat. Lehet velük viccelődni, természetesen túlzásba nem lehet vinni. Ugyanakkor nagyon komolyak ha bármelyik tantárgyból új leckét veszünk, hiszen nekik az az első, hogy a diák megértse amit meg kell érteni. Mi megértjük őket, ők megértenek minket. Az én véleményem szerint ez így helyes. Már eleget dicsértem tanárjaimat, nagy szó, hogy ezeket a szavakat le tudtam írni. Azért ők mégis csak tanárok. Ez a pár sor röviden azt mondta el, hogy egy iskolát mennyire befolyásolják a pedagógusok. Ami még iskolám mellett szól azok a szakkörök, illetve egy diákbizottság. Kezdeném az utóbbival. Ennek lényege, hogy egy megadott időpontban általában 2 havonta a felsős osztályokat 2-2 diák képviseli akik közzétehetik problémáikat, elmondhatják véleményüket, esetleg ötletekkel állhatnak elő ami ha elfogadható akkor az bevezetik iskolába . Mondok egy példát. Nálunk a figyelmeztető csengőt vezették be. 5 perccel a becsengetés előtt szaggatva figyelmeztet, hogy készülni kell az órára. Továbbá megbeszéljük az elkövetkezendő programokat, amit majd másnap közlünk az osztállyal. Az előbbi pedig a szakkörök. Iskolánk egyik fő szakköre a zeneszakkör ami ugye egy hangszer tanulásával jár, illetve szolfézsra járással. És van még művészeti és tánc szakkör. Még röviden az iskola külsejéről azt lehet elmondani, hogy viszonylag jó állapotban van, hiszen nincsenek nekünk millióink, de legkisebb betevőt is már az iskola felújítására fordítják. Ezt becsülöm a vezetőségben. Mindig szerveznek Alapítványi Bálokat, aminek célja, hogy segítsünk az iskolán. Városomban 3 általános iskola működik, de én örülök, hogy a József Attila Általános Iskolában tanulok, főleg nagyon jól. Már 8. éve koptatom a padot, persze nem gyakorlatban, és az az érdekes, hogy bármikor belépek, azt mindig örömmel teszem. Azt hiszem, az iskola többi tanulója is így van vele. Ezt az ajánlószöveget nem az iskolám nevében írtam hanem csakis az enyémben, hogy megmutassam milyen egy diákszemmel. 
Én így mutattam be iskolámat, remélem elnyertem ezzel mindenki tetszését, és kívánok a többi versenyzőnek is sok szerencsét!
 
Papp Dénes vagyok 8. osztályos tanuló
 

Szigetszentmiklósról  

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr351507619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása