HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dő (4) pa dö dö (5) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) színezd (26) szinezd (3) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Elég volt (Tóth Gabi) Álmodtam (Mészáros Ildikó

én-életem 2010.07.01. 20:45

Tóth Gabi (Elég volt)
Mészáros Ildikó (Álmodtam)

Én szívembe zártam minden szavad,de
Szabadságra vágynak
Bezárva fáznak
Elmúlt a tegnap nincs már varázs
Indulj hát
Menj tovább

Engedj elmennem, vágy, remény nem karodban pihen
Nincs már tovább
A szívem diktál, új szerelem vár
Lépj! – úgyis
Meguntál

Akarom, hogy lángolj, égj
Akarom a vágy szelét
Érzem tiéd e kincs
Kapd el hát

Álmodtam, hogy csókra vágyom
Felébredtem, hidd el már
Csók tüze másnál csattan
Hamu csak mi rád talál

Álmodtam, de szakad a lánc
Forr s szív, vízért kiált
Elmegyek, késő bánat
Indulok tovább…

Vártam, lihegem a táncom
Sebeimet marják már
A szerelem ráz
Egy új tánc ölel
Ritmus felel
Pápápá

Álmom ottmaradt a hideg
Fázós pamlagon
Szólj, ha meguntál
Új szerelem vár
Nemcsak dísz ő –egy
Ócska rongybabán

Akarom, hogy lángolj, égj
Akarom a vágy szelét
Érzem tiéd e kincs
Kapd el hát

Álmodtam, hogy csókra vágyom
Felébredtem, hidd el már
Csók tüze másnál csattan
Hamu csak mi rád talál

Álmodtam, de szakad a lánc
Forr s szív, vízért kiált
Elmegyek, késő bánat
Indulok tovább…

Álomvarázs pora
Rettegés
Széllel szaladó románc
Üres szó zápora
Egyszer földet ér

Nem kell várj, mégis fáj
Az időm tép
Dühös a múlt
A jövőm húz
Nekem tárja szívét


Álmodtam, hogy csókra vágyom
Felébredtem, hidd el már
Csók tüze másnál csattan
Hamu csak mi rád talál

Álmodtam, de szakad a lánc
Forr s szív, vízért kiált
Elmegyek, késő bánat
Indulok tovább…

 

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr772123932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása