HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dő (4) pa dö dö (5) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Jelmezem a végtelen

én-életem 2010.03.18. 21:40

Brigi negyvenhét, kárörvendően végigrötyögött percen át ragasztgatta a piaci műkörmöket megcsalt ujjaim végére. A rám jellemző zavarosságra utalóan, gondosan kiválogatott jellemarzenált erőltetett rám felelőtlenül adott szavam. Mocskos üzlet ez, de megéri.
Van két jómódú barátom, mindkettő tartja a szavát. Egymás közt az őszintén fuldokló nevetés a legnagyobb elismerés, viszont önkényes színjátékaim iránti rajongásuk új motivációt szült, s mostanra túlléptem a megtűrhető karakterszerepeken. Előnyös fogadásokból megbotránkoztatok napról-napra.
A harmadikos maszkabálon gésának öltöztetett bolondos nagybátyám. Azóta e mostani az első farsangom.
Ingó külsőségem egyetlen műszőrme bunda, hajamhoz a hajnaltól loptam színeket, sminkem kicsit avantgárd, körmeimet Brigi alkotta, bal lábam borotvált, a jobbon festett harisnya. És ugyan szuszpenzor fedi férfi létem, testem-lelkem egyaránt meztelen.
Hatan állunk a színpadon, három-három fiú és lány. Ötük célja a csillogó korona, a hatezres CD-utalvány, a páros mozijegy. Superman vörös fecskéje, és Marilyn mély dekoltázsa a legesélyesebb. De nekem csak egy beszéd kell, a bálkirályi trón nem izgat.
A zsűri döntött, karakterem vesztett. Ugyanakkor a közönség voksa még színpadra segíthet.
A siker kiolt belőlem néhány percnyi öntudatot, s a megállapodás értelmében mostanra szőrmétlenül állok a porondon.
„Miért hiszitek, hogy ezek csak jelmezek?” – kezdem közönségdíjas beszédem értetlen moraj közepette. „Ami itt ma felvonult mind bennetek él, hát ébredjetek! Megbújtok a maszkok mögött, holott a maszkok belőletek születnek, és ha egy pillanatra megállna vakon rohanó elmétek, és feleszmélnétek, megnyílnának új világok, és valóban élhetnétek! Értelmetlen megjátszani a szépet, az okosat, az erőset, mert mind azok vagytok, a világ a tiétek. Éljetek hát úgy, ahogy szeretnétek, legyetek jelmeztelen, igaz emberek.”
Azzal elsétáltam és soha farsangra többet be nem tettem a lábam.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr471850902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása