HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dő (4) pa dö dö (5) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Nyúlfarknyi bánat

én-életem 2010.03.08. 20:12

 Nem akarok nyuszi lenni.
Nem akarok, mert nem szeretem ezt a fehér harisnyát, kinőttem már és kényelmetlen. A fehér garbópulcsit is le akarom venni.
Tudom, hogy szerinted nagyon aranyos vagyok így, de én nem aranyos szeretnék lenni, hanem gyönyörű …
Jaj, Mama, nem látod hogy utálom ezt, hogy legalább akkora gombóc van a torkomban, ahogy öltöztetsz, mint a nyuszifarok-pompon, amit legalább ezer fehér fonalszálból fűztél gombolyaggá?
Rá se tudok majd ülni, mit fogok csinálni ekkora gombóccal a fenekemen, akárhogy helyezkedem, mindenhogy nyom!
Mama, sírni fogok, mert hiába dolgoztál annyit a füleken, mindig csálé lesz, vagy elcsúszik oldalt, vagy kijön alóla a hajam. Nevetséges leszek.
Én miért nem lehetek tündér vagy királylány, vagy tündérkirálylány, harmatos rózsa vagy hímporos szárnyú, szivárványos pillangó? Szépen kifésült, kibontott szőke hajammal, benne virágos-ékköves díszekkel, ezerszínű lebegő-libegő hosszú ruhácskával, és olyan tündöklő, csoda, csodaszárnyakkal?
Nem akarok bemenni így. Mintha mázsás kövek nyomnák a hátam. Nem kell a fánk. Egy falat se.
Egy puszit még, Mama. Persze, hogy szeretlek.

Egy csillogó kis tündér… Istenem, de jó neki!
És még egy. És a többiek is. Tündérek, hercegnők, de szépek vagytok!
De a te ruhád már láttam… hogy lehet? Nóri királylányon is ez volt… És ott is! Ugyanez a flitteres szárny… A múlt héten láttam a kirakatban. A tüllruhákat is, a kölcsönzőben.
A fejéketek meg nem is igazi gyöngy, és nem nektek fűzték, csupa műanyag, így lehet kapni előre csomagolva, a karkötővel együtt…
Tündérország kapuja tehát a sarki jelmezkölcsönző meg a nagyáruház.
Hát a mamátok még egy gyöngysort sem fűz nektek?
Az én pomponomon egész este dolgozott. És a füleimen is, mert nagyon kajla volt. Már sokkal kevésbé az!
Mama, köszönöm, hogy az idegen, áruházszagú szúrós műanyag helyett a te puha, fehér szeretetedbe öltöztettél, hogy körülvesz a gondolkodásod most is… fehér talpacskáimtól lekonyuló fülem hegyéig!
A csörögefánk még meleg… friss és ropogós!

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr91822198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása