HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dő (4) pa dö dö (5) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Esztelen jelmezem

én-életem 2010.03.08. 20:24

Jelmezem

Eszperente nyelven kelt e versecske,
Melyben lejegyzek nektek egy remek esetet.
Gyermekember lelkem felkelt egy reggel,
Elképzelte, részt vesz egy jeles eseményen,
S ezzel megnevettet rengeteg embert.
Jelmezes emberek rendezvénye lesz este,
Ez remek hely, melyen felvett leplemmel ezen évben én nyerhetek!
Felkeltem, s mentem, mert be kellett szereznem rengeteg ezt meg emezt,
Mert jelmezem még nem kész, fél, s nem egész.
Este lett, még egy ember sem sejtette meglepetésemet.
Jelmezem remek lett, én lettem egerek veszedelme.
Rengeteg ember tervez jelmezt,
Mely lehet, kedves, kecses, eleven, szende, esetleg fergeteges,
De e jelmez, melyet testemre felveszek lesz legveszedelmesebb.
Persze ez szerény személyem reménye.
Egerek, reszkessetek! Megeszlek benneteket!
Nevettem, s felvettem jelmezem.
Felkerekedtem, elmentem egy helyre melyre e jelmezes jeles esemény meg lett rendezve.
Megérkeztem. Rengeteg embert leltem,
Melyek kellemes terefere mellett ettek, „denszeltek”, szeszt nyeltek, s lelkesedtek.
Néztem, de egy emberen sem leltem jelmezt.
Ezen egyedek nem vettek fel esztelen dresszeket.
Hm… ez lehetetlen. Néztem, s néztek engem ezen emberek,
Nevettek, fetrengtek, mert jelmezem nem felelt meg ezen eseménynek,
Melyen ez emberek jelentek meg.
Nem értettem.
Nem nevetve elmentem, s elmélkedtem:
Reggel felkeltem, de elfelejtettem mely reggel kell eme rendezvényre mennem,
S egy reggellel elébb jelentem meg.
Ezt szépen elnéztem…Ez évben nem nyertem,
S ezen mesét el egy embernek sem meséltem.
De megjegyeztem rendesen, mely jelmezes hetek kezdete.
Egeret nem ettem, ezen eseten rengeteget nevettem.
Mely gyermek eszperente versben elmesélte ezen estet,
E személy neve Emese, s ennek nem mese fele se.

 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr731822244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Remek eme versecske, nyerd meg versenyed te kedves eleven mekk mesterke! :)
süti beállítások módosítása