HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dö (5) pa dö dő (4) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) színezd (26) szinezd (3) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Életem Hercege

én-életem 2010.03.08. 20:35

 Az emberi lények farsangja egy egész éven át tart. Bárhol is vagyunk, szerepeket kell játszanunk. Néhányunknak ehhez sem maszkra, sem jelmezre nincs szüksége: egyszerűen ilyenek vagyunk. Könnyedén váltunk sok-sok énünk között és alkalmazkodunk, de mindegyik énünk mi magunk vagyunk. Mások álarc mögé bújva, csendben és illedelmesen alakítják sorsukat. Oly sokan vagyunk, és a forgatag gyakran sodor érdekes emberek mellé, máskor meg elszakít olyanoktól, akiknek te még fognád a kezét. Mi elkaptuk nemrég egymásét és a világ nehéz és ijesztő oldala megszűnt létezni körülöttünk.
Bár én festettem rád titokzatos, sötét mintákat, nem ismerem még minden porcikádat.
Mikor az iskolapadban okosítják a fejedet, én itthon újra és újra megnézem a közös fényképeket. Hat hónap csupán, mióta enyém vagy igazán, és én nap mint nap rácsodálkozom szerelmünk varázsára.
Este volt, a farsangi mulatság ideje lejárt, s közös otthonunkban visszaváltoztunk igazi, meztelen önmagunkká. Megszabadultunk minden dísztől, ékszertől és mágiától, büszkeségünket pedig kizártuk a szobából.
Ültél a székben, én pedig ismét rajtad felejtettem a szemem: hiszen tiszta voltál, szép és élettel teli, s csak úsztak a levegőben felém küldött csókjaid.
Akkor értettem meg.
Festék, álarc és jelmez nélkül, hogy ami igazán Te vagy, az sem lehet a valóság. A gyermekkori meséből Hófehérke szemével láttam meg a Herceget, aki a szendergő lány fölé hajol. Pontosan olyan vagy, amilyennek kislányként elképzeltelek.
A szívedig ellátok a hétköznapok álarca mögött. Ott pedig megszűnnek létezni a titkok, és nincs többé színjáték.
Veled, melletted minden nap kalandos farsangi álarcosbál, tele mosollyal, forró öleléssel, mert felismerlek minden maszk mögött. Oly könnyű így, a kezedet fogva áttáncolni az életen. Kérlek, soha ne ébressz fel, de a páncélodat, amint belépsz lakásunk ajtaján, mindig vesd le.
Az örök farsang így minálunk minden nap a búcsúval kezdődik, s ölelésbe halva a küszöbön ér véget.

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr301822282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása