HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dő (4) pa dö dö (5) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

az idei farsang csak álom marad

én-életem 2010.03.04. 20:01

  Minden évben a farsang az, amire készülök nagyon. Eltervezem a jelmezem, a sminkem, a hajam, és hogy milyen finomságokat fogunk enni. Tavaly annyi mindent sütöttek az anyukák, hogy nem győztem falni. Idén is ki volt tűzve a farsang napja, de a fiúk rosszak voltak, így Zsuzsa néni azt mondta,elmarad a buli...az én bulim...amire egész évben vártam? Utálom a fiúkat, most komolyan mondom. Sosem megyek férjhez, mindig miattuk vagyunk bűnetésben. De aztán kaptunk mégegy esélyt, csak sajnos ezt is elrontották, na jó azért a lányok közül is volt, aki nem viselkedett, de én esküszöm jó voltam. Így idén csak az emlékezetemben van meg, ahogy bevonulok mindenki előtt, és megmutatom magam fekete ruhámban. És kinyitom a szám, kivillan a fehér fogam, a szülők meg ijedtükben sikoltoznak. Vámpír volnék, ha valaki nem találta ki....szeretem a vért, éjszaka támadom meg az áldozataimat és olyan gyors vagyok, mint a villám. Csak fokhagymát ne, azt nem bírom. Fekete palástom alatt fekete harisnya, miniszoknya és fekete póló van, eltakarom az arcom, hogy ne ismerjenek meg, mert megtalálnak a gonoszok, és akkor nekem végem. Ott állok, és mindenki engem néz, az arcom ki van sminkelve, olyan fehér vagyok, akár egy hulla, és a szám piros, mint Hófehérkének. Aztán megszólalok, és mindenki nevet, elmúlik a félelmük, mert eszükbe jut, hogy én vagyok az az aranyos kislány, Dórika a 3. c-ből....olyan jó lett volna, olyan nagyon szerettem volna...de nem lett belőle semmi. Nem baj, majd jövőre, nem adom fel ám könnyen, majd meglátják a fiúk is, hogy mit kapnak tőlem ezért, hogy elvették tőlem ezt a napot!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr481809648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása