HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dő (4) pa dö dö (5) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Anya nem tudok repülni!!!

én-életem 2010.02.24. 21:05

Farsang: nagyon nagy szó nálunk mivel van egy 2.5 éves kislányom hihetelen okos és vág az eszeminta borotva.

közeledett a farsangi időszak a blcsödében nézte nézte miért is készítenek ök ilyenki mulatságos álarcokat és még ha haza jött anya is bevonta a játékba együtt készítettünk küönböző álarcokat ami nagyon teszett neki és míg ragazgattunk elmeséltem neki mi is ez a farsan megértette és különböző dolgokat sorolt fel mi szeretne lenni a bölcsiben nagon boldog volt örült és folyamtaosan azt hallotta "jaj de szupre lesz anya" leültünk az internet elé és elkezdtem neki mutogatni a jelmezeket megállapodtunk Tündér lesz . megrendeltem neki a jelmezt és míg a jelmez elnem érkezett folyamatosan mesélnem kellet rólla a jelmez minden részéről. mikor azt mondtam szárnya lesz hát beörült a gyerekem mert kitalálta ő azzal majd repülni fog mondam neki hát csak kicsit . Megérkezett a jelmez és felprobáltuk majd ki ugrott a bőréből és mikora a szárnyat rá adtam megkérdezte "Anya Nem tudok repüln!?" olyan édesnek találtam és azt akis okos buksiát jól megpuszilgatam és mondtam neki de tudsz csukbe a szemed akkor is azt mondta "Anya én nem tudok repülni" aztán nagyokat ugráltuk az ágyról repülést invitáltunk de még mindig csak azt mondta "Anya nem tudok repülni".Nagyon jól éreztük magunkat a mi kis elökészülteünkben és a bölcsikében is sikert aratott a Tündér lány a kis szárnyaival bár ott sem tudodtt repülni de azt mondta "anya nem baj szeretem a farsangot!!!"
 

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr661787895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása