HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dő (4) pa dö dö (5) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Tanácstalanság

én-életem 2010.02.19. 19:26

Hetek óta ki volt írva a bölcsődébe mikor lesz a farsangi mulatság. Lányomnak elmagyaráztam mi is a farsang,és ha akar felvehet egy olyan ruhát,amit ő szeretne.Rögtön kereste amit fel akart venni,elővett egy ruhát amin virág díszítések voltak,és egy ugyan olyan kalapot.Egy hétig felvette minden nap.Egyszer mentünk vásárolni,és látott egy egeres jelmezt,mondta vegyem meg inkább az szeretne lenni.Megvettem neki, abba aludt el,annyira tetszett neki.Pár napra rá találtam egy zöld ruhát,átalakítottam. Vettem pár hungarocelt,azokat befestettem pirosra és cseresznyefát készítettem,amit a zölt pulcsijára ráragasztottam,és a szárát zöld szívószállal csináltam meg.Mikor elkészült és meglátta azt mondta,ezt veszi fel.Rá két napra eljött a farsang,bevittem neki az összes jelmezét,hogy kiválassza melyiket is vegye fel. Az öltözőbe a gyerekek vették fel a jelmezüket,mi meg ott ültünk,mert nem akarta felvenni egyik jelmezét sem.Mondtam milyen csinossak a gyerekek,és ő nem akar csinos lenni?! Kis idő után a szatyorba belenézett melyik ruhát vegye fel.Mivel volt olyan gyerek aki egérnek és virágnak öltözött,így a cseresznyét választotta. Bement a csoportba,és olyan nagy sikerre volt. Az összes gyerek le akarta venni róla a cseresznyét,de a lányom nem engedte. 

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr851774375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása