HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dö (5) pa dö dő (4) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Az én életem-az én farsangi jelmezem

én-életem 2010.02.12. 17:39

Február van, s az osztályunkban az a téma járja,
hogy készülhetünk ismét a Farsangi bálra.
Tervezzünk hát jelmezt, de az olyan legyen,
hogy az idei versenyen is gyümölcsöt terem.
Hiszen emlékezzünk vissza, hogy negyedik óta,
mi vittük a pálmát, jó, tudom, ez régi nóta.
Akkor a „Világ gyermekei” közt lépkedve a sorban,
a szombrérót viselve én mexikói voltam.
Majd jött egy kósza ötlet ötödikes korban,
a „Tisztasági csomagban” papucsként pózoltam.
Hatodikban – ugyan sakkozni akkor se tudtam –,
vírusként a vakcinák ellen a táblán harcba vonultam.
Hetedikben megmutattuk társastánctudásunkat,
„Bécsi keringőt” jártunk, mit a vendégek tátott szájjal bámultak.

Szóval most újra töprenghetünk azon,
hogy az idén mi lesz a trendi fazon.
Hiszen már végzősként utoljára
bújhatunk más bőrébe itt, az iskolánkba.
Mert ugye a farsang könnyen segít abban,
hogy egy misztikus világba pattanj,
ahol beöltözhetsz bárminek,
s ez új szerep máris a tied.
Mert lehetsz varázslatos rózsaszín királylány,
a szőke herceget hősként imádván.
Vagy zöldes-barnás terepruhás katona,
ki a társaival hősiesen harcolna.
Talán egy horgász? ki lógatja a botját,
hogy kifogja a feneketlen tó legnagyobb pontyát.
Avagy a sötétséget tükröző, gonosz boszorkány,
szerelmi bájitalok sorát kutyulván.
De, a lényeg az, hogyha ebben részt veszel,
Egy csodálatos, mesés világ örökös része leszel!

S lám, már jön is a nagyszerű, vicces ötlet,
zenés táncos mulatság lesz az idei győztes,
melyet mi fogunk együtt járni,
a „Kán-kán” híres táncát fogja a közönség látni.
Hol fiúk-lányok közösen jelmezbe bújva,
fekete-piros ruhában, páran bakancsot húzva,
fehér buggyos alsó bugyit s parókát viselve,
sikoltozva pörgünk-forgunk, táncunkat tapsvihar kísérve…
Győzött a 8.c osztálya,
és ettük mi a tortát a többiek bánatára!

Eltelt azóta pár év, de az emlékek maradtak,
máig híve maradva a bohókás Farsangnak!

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr991752730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mivel tudjuk, hogy az emlékekre és ezek között, a farsang témakörbe tartozókra az ember szereti ráhúzni a "régi nóta" gúnyáját, azt hiszem boldog lehet az, kinek ennyi, régi gúnyája van. Én mindig szívesen veszem föl az ilyen viselt ruhákat, legyen az saját vagy idegen! Igazán tetszett ez az emlékezés, szívesen olvastam. Gratulálok hozzá
süti beállítások módosítása