HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dő (4) pa dö dö (5) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) szinezd (3) színezd (26) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

Az én iskolám

én-életem 2009.12.08. 16:45

Az én iskolám
Erről a címről sokaknak egy iskola bemutatása, jellemzése ugrik be.Én nem erről fogok írni,hanem arról,hogy milyen hatással volt rám/ránk, mik történtek/történnek velem/velünk itt,a Batthyány Kázmér Gimnáziumban,röviden a Batyiban.
Nyolcadikban sokáig nem tudtam,hol folytassam a tanulmányaimat.Szüleim már kinézték nekem ezt a sulit,de én mindenáron Pestre szerettem volna menni.Aztán elkezdtem előkészítőre járni Miklósra,és egyre jobban megtetszett ez az iskola,olyannyira, hogy tavasszal már ezt jelöltem be első helyen.Hát így kerültem ide.
Aztán jött a kilencedik.Ekkortájt kezdtem rájönni,hogy tulajdonképpen nem is baj,hogy nem járok be Pestre.Az életem gyökeresen megváltozott.Ez elég költőien hangzik,de tényleg így van. El kellett kezdenem komolyan tanulni,hiszen a nulladik évfolyam nem egy leányálom.
Na,azért nem kell rögtön sajnálni!Az évet színesítette ezer meg ezer program,kezdve a Ki-mit tud?-tól a művészeti esten át a tudományos napokig.Ráadásul abban az évben volt az első bálom,a suliban először diákok számára is megrendezett Kázmér-bál.És akkor még nem is említettem az osztálykirándulásokat!De nem csak 100%-ig kikapcsolódást kínáló programjaink voltak.Szerintem az egész évfolyam emlékezni fog a március 15-i műsorunk próbáira,elég, ha csak megemlítjük,azt a két szót,hogy bot és ritmus!Ez az év rengeteg újdonságot kínált,és már biztos voltam benne,hogy jól döntöttem,amikor idejöttem.De azért nem ártott már a nyári szünet sem!
És a tizedik.Ugyanaz volt a programfelhozatal,mint tavaly,de mégis más.Felléptünk egy beteg kislány számára szervezett jótékonysági esten a suliban.Óriási sikerünk volt a Mamma Maria című számmal – természetesen.És máris készülhettünk egy moldvai néptánccal a báli fellépésünkre.
Ebben az évben sok volt a próba.És az nekünk nagyon megy.Főleg, hogy ezalatt egész szépen megismertük egymást.Jó volt, szép volt, gyorsan eltelt.
Egy újabb nyár után,amikor azért már össze-összejöttünk a barátokkal,következett a tizenegyedik.A szokásos programokkal,kevesebb próbával,de több nevetéssel,viccelődéssel,színházazással, faktokkal és miegyébbel.Ekkora már sokat változtunk.Mondhatnánk úgy is,hogy megkomolyodtunk,de nem így van.Inkább úgy fogalmaznék,hogy kiszélesedett a látókörünk egyéb területeken is.Ezt az évet főleg az osztálykirándulások határozták meg.Igazi közösség lettünk.Egyik legjobb év volt, az biztos!És megint egy nyár sok-sok „talival”,nevetéssel,mókázással.
Elérkezett az utolsó előtti év,a tizenkettedik.Most kezdtük a sulit,és máris december van.Mivel majdnem mindenki idén lesz 18 éves, rengeteg szülinapi buli színesíti hétvégéinket.Emellett az egész iskola a szalagavatóra készül.Mindennapjainkat pedig meghatározza az angyalkázás címszó alatt futó előajándékozás:a húzó kis apróságot ad a húzottjának,szépen definiálva.Ja, és persze még 3+1 dolog:tanulás,tanulás,tanulás,hova menjek tovább?(Tisztára, mint nyolcadikban.)
Ez az én kis élettörténetem a BKG falai között.Nemrég írt egy ismeretlen lány,hogy most nyolcadikos,segítsek neki,miért lenne érdemes a Batthyányba jönnie.Természetesen elkezdtem sorolni a suliról az ilyenkor szokásosakat:erős,többszörös túljelentkezés,jó a morál, második otthon – éjt nappallá téve itt vagy, tényleg!,jó helyre vesznek fel a felsőoktatásba(statisztikával alátámasztva!),jó programokat szervez,(Ki-mit tud?,tudományos napok,koncertek(MÜPÁban is!), kórus(amelynek tagjai külföldön is fellépnek),csereprogramok;nyelvvizsga,ECDL,ökosuli,stb.stb. stb.De legszívesebben azt mondtam volna:leírok pár szót,ezek jellemzik a legjobban a sulinkat:jó hangulat,jó társaság,hülyéskedés,próbák,programok,osztálykirándulások,ofő,bál,fotó,vicces tanórák, suligyűlések...
De ezeket nem fogja megérteni, mert ezeket csak azok érthetik, akik a Batthyányba járnak!
Nem, ez a fogalmazás nem a suliról szólt, hanem arról, hogy én hogyan élek benne.

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr791583746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása