HTML

Friss topikok

  • Éva Kálmánné Ligeti: András! Örülök, hogy így érzed :) Köszönöm :) leka Ligeti Éva (2016.11.24. 22:54) Magna Cum Laude , Szinezd újra, Keverd újra
  • miuska: Újra itt, és biztatlak a további alkotásokra. Gratulálok, nagyon tetszik. Üdv. Vajk. (2010.08.12. 08:28) PA DÖ DÖ- Szabó János
  • miuska: Nagyon tetszik kedves Helena, mint minden versed és dalszöveged. További szép dalszövegeket várunk! (2010.08.12. 08:24) Roy-Ádám: Trambulin
  • anyuci41: Sok sikert Enikő!:) (2010.08.11. 12:40) Elég volt!
  • ilike46: Nagyon köszönöm a kedves észrevételeiteket. Szeretettel: Helena (2010.08.07. 17:49) Tóth Gabi: Elég volt....

Legfrissebb hozzászólások

Címkék

a (26) ádám (5) álarc (6) álom (4) általános (7) angyal (3) átirat (6) attila (3) az (27) band (5) batsányi (3) batthyány (5) bemutatása (3) bgf (4) bkgsz (3) bohóc (3) boszorkány (3) budapest (6) buli (6) cum (21) dalszöveg (13) debrecen (3) diák (4) disco (12) disco in my head (18) (3) dunakanyar (3) elég (17) eleg volt (25) élet (4) életem (15) emlék (5) emlékek (3) én (35) eniskolam (182) én életem (8) erik (8) és (8) farsang (44) farsangi (9) főiskola (5) gabi (10) gimi (5) gimnázium (5) gyerekek (3) hangulat (3) head (8) in (7) iskola (29) iskolám (21) istván (3) jános (20) jelmez (18) jelmezem (4) (3) józsef (3) kecskeméti (3) királylány (4) külker (6) laude (20) legjobb (6) magna (24) meg (4) mese (6) my (7) nem (5) nyár (3) padödö (9) pályázat (3) pa dö dő (4) pa dö dö (5) roy (7) simon (3) sport (4) suli (9) sumo (7) szabó (17) szabo janos (29) szakközépiskola (3) székesfehérvár (3) szentes (3) szerelem (8) színezd (26) szinezd (3) szinezd ujra (50) szöveg (15) tanár (4) tánc (3) történet (3) tóth (8) trambulin (14) tündér (5) tuti (3) új (3) újra (35) vers (7) volt (17) zene (11) Címkefelhő

A Lehetőségek iskolája

én-életem 2009.12.07. 16:40

 Miért szeretek én ide járni? Először is a jó társaság miatt, aztán még ott vannak a jobbnál jobb programok. Mint például a filmklub, ahol hetente más filmet láthatunk és beszélhetünk meg műértő tanárunkkal Lendvai tanár úrral, aki sokszor szervezett nekünk találkozást híres magyar rendezőkkel, operatőrökkel.
Aztán ott vannak a fakultatív iskolai kirándulások, melyekkel eljuthattunk számtalan helyre, többek közt megtekinthettük már London nevezetességeit, vagy épp Prága városát és a hangulatos bécsi karácsony vásárt. Ezen utazások során olyan tudnivalókra tettünk szert, melyeket a könyvekből biztosan nem tudhattunk volna meg.
 Mivel kicsit elkalandoztam az iskola területéről most térjünk vissza oda és nézzük meg milyen sportolási lehetőségeink vannak. Menő (jól felszerelt) tesitermünkben szinte mindennap lehetőség nyílik arra, hogy valamely sportágban próbára tehesd képességeidet. Ilyen például, egyik kedvencem a Röpi, azonban van kézi is, de a fiúknak ott van természetesen a foci. Mindehhez természetes szakképzet és lelkes tesitanáraink vannak. 
 Ha már a tanárokat megemlítettem, akkor hozzátenném még azt is, hogy a szakképzetségük mellett még jó fejek is. Ezért szeretek én ide járni.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://en-eletem-verseny.blog.hu/api/trackback/id/tr541580740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ahhoz hogy szavazz be kell jelentkezni! Erre figyeljetek
Elég vicces, de az iskola tényleg ilyen! Nekem volt taasztalatom máshova is járni, de innen nem akarok elkerülni. Nem olyan mint egy átlagos iskola.
Most már sikerült a szavazás és a jó kívánságom továbbra is él. Minden jót és sok szerencsét.
Sok szerencsét nektek!
Sok sikert ment a szavi:)
süti beállítások módosítása